Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

24.5.05

Sve što želim sve štoi sanjam

Ah, nije me bilo par dana. Bio sam u najmanju ruku iziritiran, a u onu dužu ruku bio sam ponovno u Splitu. Joso je jastoga spremao. Moj tata stvarno zna kuhat, ali i mutit.

Upravo zbog radi toga ovih dana nisam bio aktivan. Oprostite.
Kada smo pojeli jastoga, koji se mami Kseniji, dok je plivala po šibeniku, zakačio za zlatni lanac. Kako je bio lanac velik tako se ova neman zakačila za njega.
Kroz slijedećih par dana idem u Njemačku. TUI me je pozvao da se slikam za njihov časopis, ali da ponesem svoj srebreni volan gore pa da sa njime poziram. Ja sam ga dobio, ja idem. Joso mi je dao 100 EUR za puta i uputio me nazad u Zagreb sa mojim Signumom, ali mi je rekao da ne palim klimu zato jer to iziskuje dodatne troškove. Dapaće, vozio sam do zagreba, a na svakoj nizbrdici sam ga u ler stavljao. Posao je onda kada se reduciraju troškovi, Joso je znao govoriti.

Eh, štampali smo ponovno nove cjenike. Evo link Jugopcar

To bi bilo to za danas. Za vrijeme dok budem išao u Njemačku, Joso će pisati umjesto mene.

Vaš,
Dražen Šokić

2 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica