Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Ide mi, u životu ide mi

Evo poštovanje čitatelji i ostala stoko koja radiš za mene. Ja sam dobro, sada upravo radim na prestrukturiranju kompanije. Novi car control manager biti će nitko drugi nego moja mama. Do sada je radila sličan posao. Ona je radila u Nissana kao čistačica (preko veze - zato je dobra u komunikacijama) i vrlo dobro raspoređuje Domestos iz jedne prostorije do druge. To je isto kao i ovo.

S obzirom da je u Makarskoj potražnja za bobijima u ovo doba prometnoga kolapsa pojačana, bobu ćemo poslati dole. Dole ga ljudi vole.

Joso Gašperov je dobro. Ne znam što pisati o njemu ali mi je bitan da ga google lakše prepozna. Poslovni ljudi i oni koji kupuju Renault Clio, Renault Megane, Renault Laguna, Renault Trafic, Renault Master i ostale u Josa Gašperova u Šibenik ili Split vole da je prezentiran na internetu.

Ja uvijek cijenim vaše komentare, pa Vas molim da date koji prijedlog.

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica