Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Šolićeve kučne čarolije

Je, ljudi kaj sam ponosan sjebal sam im site, tra la la la la.
E, prijatelji, ja se ispričavam što su me izbrisali. Dakle preselili smo ze u tuđinu kako sam neprijatelj nebi mogao ništa napraviti. Dakle euroomnia.blog.hr ne postoji više.

1 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica