Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Predgovor

Poštovani klijenti,
evo došli smo do još jednog velikog projekta tvrtke Euroomnia d.o.o. sa Pantovčaka.
Moje ime je Dražen Šolić i kroz ove postove ću vas voditi kroz moju firmu.
Euroomnia je tvrtka koje je vlasnik (Joso Gašperov) - koncesionar Renault-a za Dalmaciju odnosno Šibenik i Split. Auto kuća Gašperov.
Molim Vas da ovo zadržite za sebe jer Renault-Nissan Hrvatska d.o.o. ne smije znati da je Joso Gašperov vlasnik toga poduzeća.
Zašto?
Zato jer je Joso Gašperov bio vlasnik jednog rent-a-car-a prije, a od Renault-a uzimao auta koja nije plaćao pa su sada malo iz Renaulta ljuti na njega. Ako znate koga iz Renaulta javite mu.

A ja sam ljudi moji dobio Srebreni volan. Imam kolegicu gore koja ga svaki dan glanca. To je dokaz da sam ja uspješan poduzetnik i tvrtka Euroomnia poztiže zapanjujuće rezultate.
Možemo se pohvaliti i da imamo najbolji softVer u Hrvatskoj što se kupiti može za prodavanje auta, pardon iznajmljivanje.

Eto malo toga imam za danas. Danas uglavnom cijeli dan davam kolegama otkaze. Za slijedeći put ću nastojati prevesti ovo na engleski tako da i partneri iz Svijeta mogu viditi.

Pozdrav iz Pierottieve.
Dražen Šolić

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica