Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

20.5.05

Maturanti & Ja

Ah današnji dan me je posjetio kada sam bio maturant. Bilo je to davne godine kada sam maturirao. Dok smo se posipali brašnom po Jelačić placu, rekao sam sebi, šoljiću dragi, ti ćeš biti veliki čovjek. Istina narastao sam i sada sam direktor jedne vrlo važne tvrtke. U biti mi smo prva tvrtka u Hrvatskoj koja ima svoj blog. I to čak i na stranim serverima. Euroomnia Rent a Car.
Rekao sam, pa Dražene dragi, ti moraš biti taj koji će biti u pravu. Ma i kada nisi u pravo, ti si u pravu. Ma, možda ja i nisam tako loš, ali sam uprao u jarak lešinara i ne mogu se izvuću već bivam isti kao i on. Činjenica jeste da ja znam raditi. Kada sam ja došao u ovu firmu, svi neradnici su otišli. Ostale su samo probrane face, a neke face su se i vratile, a bivali su protjerane.
Jesam li ja Vama rekao da je meni Joso Gašperov rekao da su neprijateljevi neprijatelji moji prijatelji. Vjerovatno jesam, ali ja sam uporan. Ja sam josin team player.
Ah da, nisam vam rekao da smo dobili novog zaposlenika. On će raditi u Sales & Marketingu, ono što je radio jedan što je bio tako nesposoban da nam je sada utilizacija samo 147%. Kakvi nesposobni dečki. Bobo je danas bio na prijemnom u Policijskoj Akademiji za bobija u Makarskoj. Tak mu fino stoji bijela uniforma. Kazali su da će sigurno raditi u Makarskoj na rivi. Ujedno ću spojiti ugodno i korisno pa će kontrolirati rad dečkiju u Makarskoj, jer opće je poznata činjenica da se u Makarskoj ništa ne radi. Ah, idem, Joso me zove na mobitel. Kada je melodija James Bonda onda on zove.

Srdačno Vaš, Dražen

1 komentara:

  • Od petak, svibnja 20, 2005 9:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne znam tko ovo pise, a nije mi ni bitno - niti me posebno zanima.
    Medjutim kad se osobno mene spominje moram reagirat.Ja sam svoj posao u Euroomnia d.o.o. odnosno Europcar-u zavrsio (cista obraza pred svima) i zelio bi da tako i ostane. Znam da autor ovo shvaca kao jednu veliku zaj... sto na kraju krajeva i je, ali otisao sam da ne bi bio dio te zaj...
    stoga, dragi autoru, neka tako i ostane.Hvala
    Sinisa

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica