Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Euroomnia team

Poštovani djelatnici i poslovni partneri,
danas nam je najbolji dan ikada od nastanka Euroomnie d.o.o. U Zagrebu je potražnja veća od ponude. To je za nas od strateški važnih ciljeva vrlo bitna činjenica. Slobodane, molim te nemoj ovo čitati nego nastavi dalje raditi da ne bi pogubio konce. Ma zadovoljan sam. Ipak je lijepo kada te netko traži jako puno i više nego što možeš pružiti.
Euroomnia će biti prva rent a car kuća koja je stop booking proglasila već prije 6stog mjeseca i to za sva vozila od EBMN pa do kraja. Nadamo se da će i ovo utjecati na moja slijedeća dostignuća, odnosno onaj zlatni volan. Ipak, mjesto čeka na polici u Pierottievoj.

Evo malo o meni;
Ja sam uvijek bio principjelan čovjek i uvijek kao i James Bond, radim sam. Ne volim kada pametniji i iskusniji ljudi rade samnom, jer onda se ja osjećam manje vrijedan. U ovoj mojoj vrlini zadire se ljudska oholost i maloumnost ali ja se nedam, I TRY HARDER. Nije bitno kolika je cijena. Za moje principe i moju ideologiju ja ću prodati i svoju mamu, ne i tatu.
U poslu sam uvijek hladan. Nemam onaj feeling i posao mi nije zadovoljstvo za radom nego zadovoljstvo i težnja za biti bog i batina. Upravo me tako učio jedan čovjek koji živi u Šibeniku u ulici Put Ispod Jamnjaka 12 i sa brojem (022) 215 069, zove se Joso on mi je gazda, nemojte nikome reći ovo. Stvarno se ne smije znati.

A vi ako već nemate moj e-mail koji je euroomnia@yahoo.com možete mi pisati i na adresu na Pantovčaku 27. Ja sam sretno udan i živim u njih u kući. Inaće se volim uvaljivati gdje mi nije mjesto.
Dok ovo pišem sa svoga laptopa, uživam u kavi sa kolegicom u obližnjoj kavani kraj Pierottieve. Isto mi malo fali stari posao. Nemogu vjerovat, samo jednu malu greškicu napravi čovjek i odmah ga odbace. Ah taj Nissan.
Idem sada, Boba me zove da mu šaku apaurina donesem.

P.S. Naravno vaši komentari uvijek dobro dođu. Ako imate što dodati javite se ili pretplatite na newsletter na euroomnia@yahoo.com

Vaš Dražen Šolić

0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica