Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Lova do krova

Danas sam ručao vrlo dobro. Tata Joso me vodio u restaurant na gljive. Sad znam zašto mi svi haluciniramo kada govorimo da ćemo imati 1000 vozila.
Ako ste me ikad prije vidjeli uživo. Razlog zašto imam onakvo lice je zato što su me neki željeli sabotirati kao Viktora Juščenka. Ja se nedam. Još sam jaći. Ja dolazim iz ugledne obitelji koja je za frank Šolje pravila. Da li ste znali da je moja obitelj ubrojena u onih 200 obitelji koje je Tuđman spominjao. Šolići, Pašalići i još njih 198.
Našao sam danas policu u Pierottievoj gdje ću staviti srebreni volan i ujedno pravim i drugi za ovu godinu. Znaći imati ću jedan Srebreni i jedan Zlatni.
Eto, idem sada zove me Tata da idemo nqa pregovore u Kee-waya za narudžbu nekih auta. Mi brinemo za sigurnost naših klijenata zato uvijek top classu uzimamo.

Naravno, ja uvijek cijenim Vaše komentare.
Sa štovanjem,
Dražen Šoljić
direktor


0 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica