Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Nedjelja izborna

Kako ste mi?! Ja sam dobro. Radna nedjelja napokon sam se otuširao. Sada se u pierottievoj lakše radi. Danas sam glasovao. Iako se nije kandidirao, ja sam glasovao za Josu. On je moj čoek. Kada žena ne da, on da. Ja jedan tjedan primam, a jedan davam. Za to nam služi RentPro, da se vidi tko prima, a tko dava. To je bitno za check in i check out proceduru.
Non revenue transferi - kada nam ga neko uvali izvanka.
LDW - Lezi dražene vraže.
PAI - Pierottieva analna istraživanja.
CDW - čisti drazenov wolan.
SCDW - srebreni čisti drazenom volan.
ACRISS - Auto crklo renogašperov ista sranja salje.
UNLIMITED - ma vozi ionako ćemo vratit kasnije.
UTILIZACIJA - 146% nam ovo ljeto ne gine.

To je objašnjenje nekih skračenica. Ima toga još ali ostavimo to za neki drugi dan. Ima vremena. Dok je ove firme bit će i ovoga bloga. Planiram ugasiti blog negdje u Augustu, a možda i prije.

Pozdrav, Vaš Maršalal Dražen Srebreni volan, Šolić

1 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica