Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

19.5.05

Blogati se mora, kaj ne?!

Ah, ispričavam se što smo danas imali nekih problema u smislu toga da sam zvao uredništvo blog.hr i rekao im kako po blogu prićam protiv sebe i kako je to podlo. I oni naravno naivci ugasili to. Sva sreća da sam našao ovaj novi blog koji mi pruža veliku slobodu pisanja.

Žao mi je što već jutros niste našli najnoviji post u svezi vijesti iz Euroomnie ali nažalost kasno sam se digao jer je noćas moju suprugu bolio zub, pa sam ja morao jaukati umjesto nje.

Mojoj mami Kseniji Gašperov je 30.06. rođendan. Kupiti ću joj Versace torbicu da može sve pare koje mi u Euroomniji zaradimo, staviti unutra.
Danas mi je Bobo rekao (u povjerenju) da on više ne želi radi u car controlu jer previše gubi auta, dok je kao i prije na šalteru "dobivao" extra pocket money. Rekao sam kako ću razmisliti o svemu pa da ću mu javiti.
Žena mi je trudna. Nosi dvojke. Dva muška. Jedan će se zvati Joso Šolić, po djedu, a drugome ću dati ime Mikloš Marothy Šolić, po mom nesuđenom tati. Ako tako dam ime sinu možda me on ponovno vrati na posao u Renault Nissan Hrvatska d.o.o. jer ipak pa nisam puno opalio novaca.

Planiram godišnji odmor. Žena je preko t.a. Generalturist platila ljetovanje u Makarskoj. Idemo u H. Meteor. I mene dole vole kao i bobu. On će raditi kao bobi. Stvarno je kolaps dole.
Mislim, kaj ne, ja zaslužujem malo odmora. Da li sam ja dobitnik srebrenog volana ili ne? Pripremili smo sezonu, više nego dobro. Utilizacija nam je više nego 160% posto i planiramo i više. Ipak, moram priznati da sam se ove zime više nego trudio da touroperatore privućem k sebi, k nozi.
Meni Makarska odgovara. Dolje imam i neke prijatelje. Ja imam prijatelje, istina.

Želim vam ugodno ispijanje kave.

Vaš Šolić forever

1 komentara:

  • Od subota, svibnja 21, 2005 11:51:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Dražene moj dobri, ja stvarno ne znam tko je tvoj profesor povijesti. Ja smatram da je komunizam polučio vrlo dobre rezultate barem u Jugoslaviji, odnosno nije bilo onakvih kao ti. Posao se dobivao na temelju referenca, a ne komovanja sa Josom, i stvarno nemam pojma zašto ti možeš biti ponosan. Na srebreni volan, možda?
    Nemoj misliti da će me tvoj blog uplašiti i da ću odmah sve ugasiti. Uglavnom, stati neću, a ti malo pričekaj možda se moje tenzije malo smire pa stanem sa pisanjem, a možda i ne. Nadam se da shvaćaš da sam dovoljno pametan da ne pišem sa svojih mašina?!

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica