Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

4.7.05

Je li to zbilja ili je Gašperova uhvatila kila?! Komentar tjedna



Slijedi komentar tjedna


E, ja san vas tek danas otkrila. Aha....žena sam.I znate šta....zaključila sam da ste glupi ka' stupovi. Toliko ste glupi da kad negdi stojite i čekate, čak i ptice misle da ste stupovi pa seru po vama. Čast izuzecima!!!!
Nemate vi pojma! Ni šta se zbivalo, ni šta se zbiva, ni tko je ispravan, ni tko je neispravan. Ovaj džanki koji je sve ovo pokrenija (čini mi se nakon što sam preletila pogledom-dopustite da sam možda falila) je jadan toliko nafiksan da ne zna na koga bi više reža. Jebi ga, i ja bi režala da mi je neko izbija plaću od 7 i po somova iz džepa, a da sam ja lagano drkala onu stvar za te pare. Ka'on se namučija...hehe. Nastavak slijedi čim uvatim vrimena jer vidim da su vam postovi suhoparni za popizdit. I nigdi nema seksa!? Kako to?


Osvrt autora:
u životu su mi ljudi govorili da sam lud, nepismen, zamantran, pokvaren. Danas sam dobio komentar da sam nafiksan. Stvar je u tome da čak i ne znam tko je to ali pretpostavku bacamo na First lady Gašperov, second, or third Lady Gašperov, Lady Bobek ili nezaobilazna lady Šolić. Cure, koja god od vas jest žalim vas. Prozivate mene suhoparnim i nafiksanim, a upravo vam muževi vode u apsolutnu kokainsku komu ovu tragičnu firmu Euroomnia. Trebalo je biti dovoljno nafiksan samo prozvat ovu firmu tako, a kamoli radit ovo što su do danas ostvarili. Dakako, ja neću sada brisati komentar već ću ga staviti draga Ksenija, na naslovnu tako da svi vide što vi imate protiv mene. Nažalost moja plata nije bila tolika. Ostavimo kao dilemu da li je bila manja ili veća, ali da vam samo kažem da nisam radio za novac. Radio sam radi toga jer je bilo ponosno raditi za Europcar do 2005. Fakat ovo bi trebala biti ironična strana Euroomnije, a vi visoke obitelji da gledate ovo kao pobunu ili poraz. Ovo je blog u kojem se iznosi istina i u kojem nitko ne mari da će radi istine dobiti otkaz. Meni otkaz dati ne možete osim ako i u drugim poduzećima niste vlasnici jer ja bogu hvala više ne radim u vašoj firmi. Draga blogerice, pokušaj još malo nadmašiti samu sebe, sloboda govora i protv autorova mišljenja se ne naplacuje, niti se biti izbrisano niti češ knjižicu dobiti nazad.

autor

34 komentara:

  • Od ponedjeljak, srpnja 04, 2005 9:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Iskreno, netko mi je poslao email za ovu stranicu i samo je potvrdio naše konstatacije od zadnjih par mjeseci. Ja ne znam što se događa u vas niti me je briga ali znam da vaš šef u Šibeniku duguje pare, a izvlaci se na druge. Hvala na vašoj povezici koju ste mi mailali i želim vam bolje sutra.

     
  • Od ponedjeljak, srpnja 04, 2005 11:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Poštovani autore! Jesi li ti možda primija one tri plaće iz prošle zime ako ti je bila tolika čast raditi za Europcar do 2005. ili ti možda živiš da bi radija a ne radiš da bi živija. Daj ostavi se sranja i pusti ove ljude da rade i zarađuju svoj kruh, i ne zamaraj ih glupostima tipa tko koga, zašto i gdje. Jablan je zasra i gotovo, a da budem iskren onako i nije moglo dugo.Pa ne možeš ti glumiti facu i širiti se ko paun od Slavonskog Broda do Visa bez ikakve računice, a o onim sindikalnim ručkovima, večerama, domjencima i sl. da ne govorin. Sve je to lipo i krasno, ali ej. pa znaš li ti da je rent a car posa od tri miseca.

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 8:46:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Možda je to Šoliću posao od tri miseca ali ne i onome tko mu jed omogučio da Europcar radi i tko mu je donio posao. ??? Europcar je ove godine počeo u 3 mjesecu, a završiti će krajem 11. Te tri plate ja nisam primio ali to nije stvar Barbe već Jose. Ja Vas ne zamaram. Onaj tko ne želi ovdje dolaziti neka jednostavno ne dolazi i neka istini okrene leđa. Čovjek se širio po Hrvatskoj iz jednog prostog razloga. Da zadovolji kvalitetnu uslugu i da se plasira što kvalitetnije. Neka Šolić otvori u Splitu, Zagrebu, Dubrovniku, a ove druge neka zatvori. Ionako je idiot ja se ne bih čudio.

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 11:05:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jeste li čuli da je tatina koncesija u Šibeniku pod hipotekom,
    a norme u mehaničara rastu, a prodaja pada, a svi nešto traže da se plati.
    Nema panike ostalo je nešto više
    od prošle sezone i nekih 190 renaulta prodanih mimo renault hrv.
    i ADRIE+

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 1:34:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    OVO TE CITIRAN: "ali pretpostavku bacamo na First lady Gašperov, second, or third Lady Gašperov, Lady Bobek ili nezaobilazna lady Šolić. Cure, koja god od vas jest žalim vas."
    Tko to baca pretpostavku? Ti? Ili više vas piše pod jednim imenom? Ili ti se još netko uselija u glavu, pa vas ima više?
    Ah, tko bi ga zna...krhko je znanje. Uostalom tebi glava ne služi niti za ukras, a kamoli da bi njome razmišlja, pa može biti da (sad kad mlatiš bolje pare negdi drugo, a ne u Europcaru) si iznajmija nekog da misli umisto tebe, pa si jadan zbunjen. Muči te tko sam, a? Hehe....pa nisam, praznoglavče, niti lady Šoljičići, niti lady Gašparčići,niti lady Bobek. A ti njih ka sve znaš? Ono, bija si intimus s njima, pa znaš kako koja diše? Hihi...jebate, smijen se ka luda. I plačen...od smija.Koliko poznaješ dotične dame vidi se iz ovog posta. Jesi li ih vidija u životu, a?
    Slušaj, drkadžijo jedna ( nemoj mi reći da nisi ili se slučajno na ovo uvridit jer ćeš ispast nenormalan-naime zna se da svi drkamo) okani se ekipe vezane uz Europcar i pusti ljude koji rade u istom da na miru rade svoj posa. A ti se izdrkavaj na nekom ili nečem drugom.
    Lamentiranje i pisanje ovih "konstruktivnih" postova možda tebi ne može škoditi, ali možda nekome može (iako toga nisu svjesni).
    Jedna stvar mi nije jasna...Ako si toliko "pametan" ka' šta se nastojiš prikazati, zašto ne ostaviš prošlost na miru i ne okreneš se sutrašnjici, u 3.p.m. (ovo nije post meridiem)??? A?
    Šljakaj svoj posa (ako ga uopće imaš) i pusti ostale da rade svoj.
    Enivej, sad možeš razbijat glavu dalje....
    A imam i jednu ideju za tebe.
    Postavi si u WC pikado ali sa sličicama "omraženih likova iz Europcara kao i popratnih likova Europcara" i onda dok lagano seruckaš, gađaj ih. Možda to izliči tvoje frustracije jer ovo ti i nije baš neki cool, a bogme ni inteligentan način. Još će se neko najidit' pa ćeš dobiti po tamburi.

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 3:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    a da nije Mery?

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 4:01:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A možda ste u šumi?

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 4:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi prema informacijama koje su svima dostupne, A+ je prošlu i pretprošlu godinu završila u plusu!? Meni to znači da taj Jablan nije baš da nije znao šta radi! A ako ćete pošteno, meni je to bilo sasvim noramalno da da više nama koji smo to i odradili, pa makar i kroz večere, sindikalne, domjenke i sl. I još samo da kažem da nam do sada rentakar nije bio "posao od tri miseca", zar nismo to radili punom parom više od 6 miseci!?

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 4:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    E jeste se uzasrali!

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 6:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne mogu ja reć ni da je Jablan zasra, a ne znam ni je li Joso. Ja znam samo da smo na Josin e-mail dobili odgovor od Jablana koji tvrdi da Joso bježi od njega. Meni to dovoljno govori samo za sebe! Neka se njih dva dogovore između sebe kako god hoće, meni neka daju moje - tko god od njih!
    Ali isto tako zanam da sam do sada radio i ima san se čemu radovat i znao sam da ću radit i sljedeću sezonu, sada to više ne mogu reć! Ne zato što mi se više ne radi, ili zato što griješim, ili što se ne sviđam novoj upravi. Možemo mi pisat što god hoćemo, ali ne možemo poreć da nas ljudi i agencije zaobilaze.

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 7:08:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Nije Mary. Mary koliko god je dezorjentirana nebi ovako prostačila. Da ja tebi odgovorim na citat. Meni je svejedno tko od vas svih piše. Na kraju krajeva to može biti i čavrak letovanički, jakelić brankica-tajnica vrlog nam gurua ili pak netko drugi. Nadasve imam feeling da se ovdje radi o curi koja je u pubertetu i koja je ovaj oblik samozadovoljavanja otkrila nedavno, a sada je u stadiju kada želi nas "druge" educirati o masturbiranju. Zabrinjava me taj Šibenik da dole nema pravih švalera nego da cure moraju intezivno masturbirati. s obzirom da u svim tvojim komentarima osjećam lagani snobizam, nadam se da imaš vibrator i puno baterija. Nisam pametan, tko je rekao da jesam?! A, nadalje tko je rekao da u wc-u nemam pikado sa Šoljićem, Josom i Bobom. Joso mi je 100, Šolić 80, Bobo 10. Ako ti što smeta ne dolazi više ovdje jer ovo je ipak jedini način gdje ne možete protiv tuđe volje. Ili Možete?! by the way Ja sam još gluplji od tebe što se spuštam na tvoju razinu ali se nadam da će te ovo barem malo zadovoljit, a ako želite više zovite 430 308 (021) ili lokalni broj 308 (ako zoveš iz zgrade)

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 7:39:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Aaaaaaa...Drkanje. Pardon: zadovoljavanje ručno.
    Masturbiranje:
    1. diranje ili trljanje svojih seksualnih organa sa svrhom pružanja seksualnih užitaka sebi
    2. diranje ili trljanje seksualnih organa druge osobe sa svrhom pružanja seksualnih užitaka toj osobi

    Tako to kaže rječnik. Ipak, kada razmišljamo i govorimo o masturbaciji, obično mislimo samo na ovo prvo. Dakle, pružanje seksualnih užitaka sebi. Da odmah pojasnimo neke stvari: svi to rade. Ili barem skoro svi. Naime, imam jednu blisku prijateljicu koja tvrdi suprotno, a dovoljno je "udarena", pa je to vrlo vjerojatno i istina.
    Stručna medicinska javnost je rekla: masturbiranje je zdravo. Ili, s druge strane gledano: masturbiranje nije štetno. Dobro djeluje na tijelo i duh. Ne dovodi do zaraze spolnim bolestima (znam da će vam mašta omogućiti zamišljanje situacija u kojima je i to moguće, ali gledajmo općenito). Ne može biti uzročnik trudnoće. Sve za pet.

    Eto, sad sam ti fino objasnila. A ti si zabrinut za Šibenik? Onda se počni brinut i za kuglu zemaljsku. Ili za sebe? Možda si ti isti ka' ova moja prija, a?
    Naravno da imam dildo. Svaka žena koja drži do sebe ga ima. Nekoliko komada. U raznim veličinama i bojama. Za razne situacije.
    Hehe...ka' imaš pikado? Aj, molim te....tvoj mozak ti je davno reka baj, baj. Nisi ti toliko pametan da bi to smislija.
    Evo tebi zadatka: Vrati ti svoj mozak nazad u glavu di bu mu prirodno i trebalo biti misto.
    Koga zanima tvoja istina? Pa, svi imaju svoju istinu. Joso svoju, Jablan svoju, ti svoju, onaj na Krku svoju, oni iz Dalmacije svoju.... Nije to ništa novo, a ni staro. Niti plavo, a bogme ni posuđeno.
    Vidim da sam te ipak malo uzdrmala, a?
    Hoćeš da te nazovem, a? Pa da ti prostačim na uho?
    E, a ako ti smetaju moji postovi ti ih briši.
    Ipak si ti ode Bog i batina, a?

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 7:49:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja sam dovoljno liberalan da ostavim sve komentare ma koliko god one mene vrijeđale. After all to je odraz tvoje kulture. Sa druge strane svoj seksualni život ma koliko monoton bio ostavljam za sebe. Nazovi me na 0800 604 300 pa mi puši u uho

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 10:20:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    After all to je odraz tvoje kulture.

    E, koliko ti je tribalo da naučiš ovu rečenicu?
    Baš je zanimljivo kako ljudi često posežu za njom. Ono, naučili su je jer su glupani koji pojma o životu nemaju pa je ponavljaju ka papige.
    Daj reci nešto sam. Smisli nešto sam.
    Možda si odjeba karijeru jer si nekreativan. Razmisli o tom.
    Enivej, dobro je da ima ovako "kulturnih" ljudi ka' šta sam ja. Inače bi bilo monotono ka' šta je i tvoj seksualni život. Očigledno da si nekreativan i kad je on u pitanju.
    A bogme ni ovaj blog ne pršti od kreativnosti.

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 12:12:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Slušaj, pokaži ti meni svoj blog da vidim koliko je kreativan. U 30 dana skupilo se oko 300 komentara. Zar to nije uspijeh.
    Ja ne znam kakve ti ili netko tvoj imate pipke u Euroomniji ali znam da ti po svaku cijenu želiš mene diskreditirati.Ako želiš daj neke argumente za i protiv. Usput, rekao sam, nitko te ne tjera da dolaziš ovdje. Ja imam svoje JA, kakvo je - takvo je i nemam papagajske sposobnosti da ponavljam što mi drugi govore. Ja sam postavljam uvjete, mjesto i vrijeme. I ovaj blog je nastao zato što sam ga JA svojom voljom otvorio i za svoj gušt, a ne TUĐOM voljom. Draga HOTORNOT ja tebi puno sreće želim i veselja, ali sa tobom više nemam što razgovarati jer je i ovo suviše. Napiši da sam glup, kreten, blati me. Zaboli me.

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 2:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mala moja evo ti ga evo...
    Kroz koji dan kad buden ima vrimena poslat ću ti spisak svih zaposlenika (bivših) naše drage Adrie plus kojima bi trebalo onako svima zajedno da in ti p...... male kurce. Ima ih raznih veličina, starosnih dobi, a ima ih nekoliko obrubljenih...
    Mala okani se poštenih ljudi.
    A što se tiće sexa, očito ti ga fali, a ako ga imaš onda ti je jebač za servis (generalka), jer da te jeba kako triba nebi ti toliko pričala o sex-u...

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 5:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ...pa sa njega vidi Sarajevo! I ja san za sex! MOŽEEEEEEEE

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 6:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    a zašto je "mala" sama ?????

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 6:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mala je dala

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 6:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Odgovor Euroomnii:
    Ja tebe diskreditiram? Ma, mora da se šališ??? Šališ se, zar ne?
    Nisam imala pojma da moji postovi tako utječu na tebe! A kod koga te diskreditiram? Zar ne misliš da čovjek može jedino sam sebe diskreditirati u očima drugih? A oni koji te poznaju i drže ti stranu su ionako na tvojoj strani. Pa kako te onda ja mogu diskredirati? Daješ mi previše na važnosti, dragi moj!
    300 komentara u 30 dana? hehe.....Uspjeh će biti kad završiš na cool listi.Dotad si samo mali blogerčić i ništa više.
    Ja ne pišem blog. Imam druge načine na koje "pušem".

    Odgovor Pinokiju ili takonekako:
    Dragi moj Pinokio, a kako ti znaš da su bivšim zaposlenicima kurci mali? zanimljivo!! Mora bit da si im ti pušio kad to znaš. S obzirom na to prepuštam ti zadovoljstvo da im i dalje pušiš. A pazi ovo...Nakon što si reka da su mali kažeš da ih ima raznih veličina. Zar to nije isto? Vrlo zanimljivo. A kako su onda mali ako su raznijeh veličina? Molim te objasni ovo. Prvo sebi, a onda ovom ovdje auditoriju.
    A tko je ovdje pošten? Hehe...Nađi mi jednog pa ću ga tebi popušiti.
    Još luđi, hoćemo li zajedno gledat Sarajevo? Možemo i na burek.

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 6:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hotornot
    Oćeš ti nama objasnit koja je tvoja uloga u svemu ovome?

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 7:02:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    skini nam se , fuj

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 7:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma, pi gada. Idi doma majketi. Ne dolazi odi samo me gadiš.

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 8:46:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    može sa sirom, a može i na ćevape
    oćemo li sa kapulom?

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 3:14:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hotornot, mene zovu mali, ali ne znaju da moj mali ima cca 24-26 cm, ovisi o tome kakva je pička ispred njega. Ako je obrijana dođe najviše do 21 i nemore dalje.
    Mala moja ostavi se ti naše drage firme. Kad stanemo na noge zajedno ćemo doći u T.Toplice i pozvati ćemo Te na gratis izlet tri dana, ali samo ako možeš primit hijerarhisku ljestvicu od Barbe do Barbe.
    Ovo od do ću ti objasniti drugom prilikom...

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 6:05:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ajde Mali molim te poštuj ovaj blog i nemoj gadosti iznosit ovdje. Neka ti ostavi e-mail pa se fino dopisujte.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 8:27:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    slažem se

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 9:22:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Martine, ti sada možeš ostati bez božičnice radi ovoga he he he

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 10:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Martine, samo nastavi.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 10:45:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Martine, ti si naš Bog.
    Nadam se jednoga dana da ćeš biti barem savjetnik našega Barba (onoga velikoga-ne maloga).

    Mali

     
  • Od subota, srpnja 09, 2005 10:06:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Reci Martine, reci sve što ti je na srcu, i ti si čovik! Neka ljudi seru, ali šta drugo i znaju!?
    Kako su ih doma naučili tako sada i čine!

     
  • Od ponedjeljak, kolovoza 08, 2005 6:37:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    sve je ovo ok. samo autor nije svjestan da će ga neki ljudi koji su sjebani kao i on ,a moraju dalje živit i radit ptražit zbog ovih uvreda pa kad se sve sazna možda mu budu stvarno trebale tuheljske toplice

     
  • Od četvrtak, kolovoza 11, 2005 9:01:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    e pa ima nešto novo i o Jablančetu.
    Jablanček je pronevjerio novce u agenciji u kojoj je prije A+.
    radio odnosno Budget,
    Da je on sklon prevarama je i činjenica da je već nekoliko puta evidentiran u krimu.
    Da je sklon uvaljivanju drugih u svoje mutne poslove je činjenica da je prije 10 dana svom bivšem djelatniku reka kako Siniša Šulenta kojeg iznimno cjenim i Zdravko Šarić imaju umješane prste u ovo što je se desilo u A+. i da su oni ti koji su pokrenuli rat protiv njega,a s namjerom da ga izbace iz igre.
    E pa gospodo draga to je taj veliki čovjek, to je taj koji je ostao dužan Bogu i čovjeku, to je otaj koji je rekao Soldi kada je došao po svoje novce "JA TE NIKADA I NISAM POSLAO NA PUT",.

    Gospodo dali bi vi da imate neki argument da ste čisti ,dali bi ga iznjeli pred svojim radnicima ,a s namjero da osvjetlate svoj obraz?

    Kome je Jablan rekao pravu istinu šta se je desilo?
    Nikome nego još i proziva svoje najvjernije ljude.
    TO JE JABLAN PEŠIĆ.

     
  • Od ponedjeljak, kolovoza 15, 2005 4:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nevjerojatno koliko laži i mržnje u tako malo rečenica!

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica