Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

27.6.05

Novi special offer plakat


Novi plakat
Evo Drazen me zamolio da upotrijebim svoje dizajnerske čari i napravim lijepi plakat koji će gosta odmah privući čim ga vidi. Vrlo je komercialan i Dražen je rekao da je lijep i da ga pošaljem svima da ga dijele. U jeku sezone potrebni su Special offeri.

26 komentara:

  • Od utorak, lipnja 28, 2005 12:27:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    e ljudi ovo je ludnica!
    ludnica je vidjet da razni soljici,
    bobljici,ramzljici,bracljici i ostali ljici ne mogu ubit duh koji je vladao europcarom,dok je jos licilo na europcar.
    Sad je vise kao ParkingCar !

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 9:27:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Bedak, pa ko je uopce delal tam za nesto drugo neg za onaj jebeni duh medju nam. To mi je bilo draze neg svi ti jebeni novci koje su nam davali, a ak cemo posteno ni na njih se nisam mogel pozalit. Ovo sa ParkingCarom postaje pomalo i ocajno. Zalosno je vec odavno, od onda kad sam se prestal smijati i rado ici na posel.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 11:15:00 AM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Duh, timski rad, želja za višim statusom firme.

    Uskoro bi nas mogao i dollar thrifty derat po broju najmova.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 11:57:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hej čul sam da je taj Dollar lani preživel samo zahvaljujući nama? Kaj je to moguće da smo ih opet i ovu godinu spasili? Čul sam da ih naš tata Automehaničar sam tak voli, a i da oni voliju našeg tatu. Pa ak je tak, kaj je tati trebalo da im pomaže preživeti?

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 12:16:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Quo pro quo (ja mislim da se tako piše) ili ruka ruku mije. Nije ni Renato med i mlijeko. Ali necemo o njemu.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 12:16:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Naravno Ne mislim na nasega Renata.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 12:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A koji bi to bil tvoj Renato? Misliš na onog iz Rijeke kojeg Bobek i Ramizi voleju samo tak? Onaj koji se više i ne javlja nama ostalim običnim smrtnicima? Misliš na onoga koji je i danas sa Šoljićem na ručku i koji se voleju samo tak? Jebal ih vrag oboje!

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 6:08:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dizajnerski vrhunsko,standardi Europcara su nadmaseni,ja mislim da ce ekipa u Parizu zaduzena za PR biti presretna kad vidi kako im se predstavlja Brand.
    Sva sreca da u Windowsima ima jos ovih vrhunskih art clipova tako da ce nam marketing i prodaja probiti sve stropove,gdje cemo mi sa svim rezerarvacijama kad nam zastupnici(ono sto je ostalo) dobiju ovaj rekao bih kolosalan uradak marketinga i dizajna(Warhole bi se posramio pred ovim) !

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 8:46:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ovako su ti u seratonu ucili prodavat ljudima sobe, to ti je isto kao i prodat auto.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 8:56:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mogu ti reci da nisam niti mogao misliti da mu se je Renato toliko uvukao u guzici da idu na rucak skupa? Ma vidis ti ventilatora jednog? Sada je za jednog sada za drugog. Znam da mu nije lako, kao ni meni, ali da je tako nisko pao? Neka mu bude!

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 9:01:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja sam mislio da je Renato vjeran čovjeku koji mu je dao apsolutno povjerenje. Kontrolor naš.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 9:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mladici moji dragi obzirom da sam prozvan moram vam rec da niste u pravu. Renato ne zaboravlja male dobre ljude, a mozda ste vi zaboravili Renata?
    Apro po ručka nisam ja zasluzio takvo nesto.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 11:37:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Svatko ko moze reci takvo nesto o Renatu moze ga biti sram,Renato je osoba totalno profesionalna i nesklona sitnim spletkama i ciganjenju.
    Dosad sam samo citao ovaj blog iz zabave i nisam htio komentirati ali kada se pocne srati po ljudima casnim i postenim onda moram.Taj Renato je nama svima bio sef,ucitelj, i najveci kriticar i kontrolor!Uvijek korektan i posten bilo lose ili dobro.
    I svaki put kad bi srao po nama bilo je u nasem interesu i u interesu EC(podizanja kvalitete usluge) i vjerujem da ovo ko je napisao moze biti samo netko ko zeli smanjit covjekov kredibilitet i iz ciste pohlepe i zavisti(mozda zasjesti na njegovo mjesto,koje je posteno odradio i zasluzio ako uopce to mjesto jos postoji)Mozda mu je najveca greska sto je svoje znanje olako davao drugima pa mu ti likovi koji su se pojavili zadnjih godinu dana poput raznih ramizia,sramira,josine dike iz vodica ili robia koji nije mogao niti moze prihvatiti da je covjek discipliniran,profesionalno i intelektualno iznad njega sada blate ime i njegov rad a svi znamo koliko je covjek radio drzeci cijelu istru,krk,kvarner,ljubljana ap i najvecu flotu vozaca i transfera odradivao.
    Ili ga mozda blati netko kod kojih je nalazio naplacivanja u cash-u koja nikad nisu vidjela zapa,after hoursa i sl.
    Steta sto guru nema takvog covjeka sada poput Renata jer pojma nema koliko gubi osim 250 auta na parkingu u poslovnicama na sitnim zatajama !(PITAJ ROBIA ON JE STRUCNJAK ZA TO)
    Prije je bio timski rad pa je bilo bar nekakvog morala i srama pa su se isto dogadale takve stvari(a renato je bio taj koji nas je ucio da je to krada kolegi iz depa,i kasnjenje place kolegi koji ima dvoje djece)a pogotovo sada kada je guru stvorio stroj bez nacela i principa,skrupula i morala.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 9:43:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Petar Pan - nemam obicaj prozivati ljude koje ne poznam tako dobro. Renato je u prošloj firmi bio kontrolor, a to je dovoljan razlog da te ljudi ne vole. Međutim, iako sam ja imao problema sa njim odnosno moje mišljenje se kosilo sa njegovim, ja Renata smatram dobrim kolegom. A to što on sadasjedi na dvije stolice, mora. Zar će odbiti Draženov poziv za objed? Tek će se pokazati kakakv je Renato i kakvi smo svi mi skupa!

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 10:03:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mozda sam fulal, mozda su do mene dosle price bez osnova, ali ak je tak, on ce sam svojim ponasanjem pokazati ko je i kakav je! Renato ak sam fulal, sorry! Ali da me je gazio, ne treba niti sumnjati!

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 3:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Renato je dobar djelatnik i sto je najvaznije vrlo, vrlo posten covjek.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 5:03:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    petar pan nema bas iskustva i ocito jos ne zna tko je tko.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je ti buš mi kazal imam li ja iskustva! Ja dok sam radio sa Barbom sve je bilo onako kak to treba i biti! Na kraju krajeva: Kaj si ti jedan od onih koji su odradili i zaslužili onaj jebeni volan kojim se sada diči naš jebeni guru. Sramota!

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:40:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je i ja mogu reć da je Renći, kako mu naš Bobek tepa, čovik skroz OK!

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:59:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma kaj ti meni imaš govoriti da je Renći OK? Pa kaj smo mi ostali bedaki? Ak je OK zakaj onda klopa zajedno sa onim što ga zoveju guru?

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 8:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nemoj o Renatu, on ipak ne drži naše jedne živote u šaci već netko drugi o kome je ovdje riječ. Renato, a i mi ostali smo male zvjerke i ćud nam je takva kod nekih da se personaliziramo sa "šefovima" za što bolji hijerarhijski položaj.

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 10:36:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi okanite se postena covika,koji je bio dio,sama srz najbolje firme u kojoj smo ikad radili A+(sto se tice timskog rada,kolegijalnosti,medusobnog postovanja od najmanjeg do najveceg)!
    Ovaj blog je o necem drugom sto se zove Europarking !
    I ovi sto pisu ovakvo nesto o kolegi ocigledno nisu bili ni osjetili duh kad covjek ide na posao sa osmijehom i radi nesto na sto je ponosan !
    To smo radili svi mi i Renato skupa s nama !

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 1:45:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    PETAR PAN, TI BI DA TE ZOVE GURU POSAO NA RUCAK, AKO NISTA DOZNAO BIH NJEGOVU NEKU NOVU BEDASTOĆU.Iskustvo je na njegovoj strani.
    Tko je dira mog Bobu????

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 8:52:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Da kako si to samo shvatil, pa poduka je jedino kaj mi treba od njega. Nemrem od smjeha. Pa ja ne znam niš, a kaj bu me on to mogel podučit?

     
  • Od subota, srpnja 02, 2005 11:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    koko, znaš li ti ljigu?

     
  • Od nedjelja, srpnja 03, 2005 9:25:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    možda ljigo zna koka ili koku?

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica