Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

28.5.05

Svi smo mi Bobo

Eh, da znate, nemam vremena sada pisati blog. Stvarno sam zauzet jako puno u zadnje vrijeme, moram poći ženu skupit u frizerski salon. Radila je umetke, što duže kako kaže, da bi mene što manje vidjela. Pa ni žena me ne podnosi.

Idem sada stvarno moram ići viditi kaj ću dalje sa životom.

Zemlja je ravna
- godište 1492

Euroomnia je likvidna
- godište 2005

Dražen je stvarno sposoban manager
- godište 2005

Bobo zna svoj posao
- godište 2005

Meni je najtočnija činjenica od ovih 4 gore da je zemlja ravna.

Bolje vrabac u ruci nego Šolić u Europcaru.

Vaš Dražen Via Pierottieva

1 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica