Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

25.6.05

Vozio se Dražen Šolić na raketi kroz čikago...

Iznenadilo me je koliko ljudi posjecuje ove nase newslettere. Razmišljam o tome da počnem pisati dva puta dnevno. Ne pada mi tako puno stvari na pamet, ali slobodno me motivirajte na mail euroomnia@yahoo.com
Zanimljiva je konstatacija ove nove ponude special offera koju je vrlo profesionalno i diskretno napisao Robert Šaravanja, da ukoliko se odlučite na special offer uz LDW besplatno dobivate i SCDW. Tragedije. Još 4 dana do rođendana mame Ksenije.
Dolazim u Šibenik kod Jose. Idemo na plažu i tamo ćemo se igrati u pjesku. Kupio sam u Merkatoru kanticu, lopaticu i mišiće. Ove godine sam hrabar pa ću staviti samo jedan mišić na ruku. Josi sam još potreban pa me ne treba biti strah da će me potopiti. Igrati ćemo se na plaži i djeci ćemo rušiti dvorce koje su mukotrpno gradili. Mi smo navikli rušiti tuđe snove. S obzirom da ja i Joso ne znamo graditi kule, mi ih znamo rušiti.
Toliko za ovaj dio dana.
Vaš dsolic



19 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica