Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

28.6.05

Kratka biografija


Postovani
¨¨evo nemam ovdje dokazati vam dokumentaciju gdje su isli novaci (pare). AK Gasperov je davala aute A.P... /, vi ste mukotrpno radili, a novaci eurici,kunici...ici su odlazili ... vidite gdje, kliknite na joso.g.. pa cete vidit. Nemojte moje prezime pisat skraceno jer ce neki mislit da je mozda moje ime joso govnerov. Ipak san ja radija prije onamo negdi, nesmin vam kasat prije nogosan bija mehanicar. Nisan ja mehanicar...ja san diler...znate li sto to znaci. Dilan ja svasta.
Ja dan aute da dec i po a oni vrate... slabo je racuna Z...... ispod bijokova da u sibenik triba 9 lit, a oni su nova tehnologija koju ja prodavan pa potrose malo manje cirka 7.23 litra. Ostaje 1,37 pa tako se dobije na kolicinama. Moga sam poc par puti vidit sina u metropolu i sastat se sonin madarom (vrati se!).Pitate li se osim gdi su vase place i kako ja znan onu racunicu sa gorivom. Odat cu vam tajnu, jasan bija pumpijer....radi san na punpam i liva gorivo u aute. Tu san pocea svoj san.

Vas Joso G.
Mehanicar

41 komentara:

  • Od utorak, lipnja 28, 2005 5:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ah, nije ovo Joso. Ovo je previše pismeno za njega... :-)

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 5:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    heheh

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 5:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Obzirom da je ovdje i o meni riječ, imam potrebu za reći da ovo nije ni mojih ruku djelo.
    Sa Josom, kao i sa ostalima uključenim, ja ću riješiti sve na jedini civiliziran i za mene prihvatljiv način.
    Dakle, još jednom, nedvosmisleno, ovo nikako nije proizvod mojih frustracija i nezadovljstva.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 5:31:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ...kad čovik malo boje pogleda, ima u ovom tekstu smisla. Je da je grez, samo tako, ali smisao, kao i ono između redaka...

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 6:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma siguran sam da Jablan ne piše odi. Nije ovo njegov stil. Ja sam uvjeren da ovo piše netko iz Dalmacije u svakom slucaju.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 8:45:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja djelin mišljenje anonymusa, iako pouzdano zanan da bi on itekako ima šta za reć i štošta za nadodat. Je moga bi bit neko iz južnih krajeva, oni ljigavci sa sjevera nemaju muda za ovo, ili su se skroz uvukli (samo im još nogice vire). A ruku na srce, moga je i On ubacit koji komentar.

     
  • Od utorak, lipnja 28, 2005 8:59:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nije on takav. Tu se radi i o njemu, a on se ne zeli spustati na njihovu razinu i ne zeli to na prljav nacin rjesavati...ja barem mislim tako.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 3:33:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A ljudi moji oće li nama netko objasnit sta se u biti točno dogodilo sa adria plus-om.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 4:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Evo ja ću pokušati objasniti:
    - Lani je Adria plus imala 945 vozila i radila je vrhunski kvalitetno i dobro.
    - Gašperov je uvidio da ta firma ima vrlo vrijedan potencijal i budučnost i odlučio je ne djeliti kolač nego zajebati suvlasnika i sve sam uzeti.
    - Otvorio je novu firmu Euroomniu d.o.o. ali mu nije najbolje krenulo pa danas ima 450 vozila. Danas ima 300 vozila na parkingu i ne može ih zaposliti zato jer im fali onaj dio kolača i oni kvalitetni ljudi koji su otjerani.
    - Zaboravio sam i konstataciju da je Joso G. zaboravio isplatiti plaće radnicima za rad u Adria plus iako je on bio taj koji je bio u 70% vlasništvu a sada prebacuje loptu na druge.

    To je to ukratko

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:32:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kaj ti Viktore znaš o tome? Svi oni govoriju onak kak im paše, a nas ko jebe!
    Istinabog, pre am se bar smijal kad sam išel delati, sad se nemrem ni smijat a bogme ni za plakat više nama suza. Žena buje me ubila ako doma dodjem bez još jedne plaće, a kak je pošlo, lak mi se i desi da me isprebija.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja ne govorim, ja osječam

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma kaj ti imaš osjećati? Ja bum ti rekel ti morda možeš osjećati nešto u gaćama, ali ovo pusti nama, kak bi naš Bobek rekel, profesionalcima.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 7:55:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    E dragi moj autore, ovaj tvoj blog se (iz nečeg obećavajućeg) pretvorio u trač igralište za djecu. Očito neće biti potrebe "ugroženih" za traženjem zaštite od raznih FBI-ja, CIA-a i slično. Sami ćete sebe "pojesti".

    Meni je osobno žao, ti si očigledno imao drugačiju viziju.

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 8:07:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Da, tužno je da ovaj prethodni post ima pravo. Nemojte jedan drugoga ukopavati, nije u redu. Imate VPN-ove besplatno pa ukopavajte jedan drugoga ali bez nas. Mi protiv šoljića nemamo takve servise.
    Ja želim da ovaj blog donese nešto bolje i kvalitetnije i da na vidjelo izađu pomalo ali sigurno sve prljavštine Šolića i Gašperovoga. Onaj tko misli drugačije neka me zamoli moje ime i prezime pa neka piše protiv mene ali neka otvori drugi blog. Gašperov nas neće tužiti zato jer on "nema" nikakve veze sa Euroomniom ni sa Adria Plus. Zahvaljujem Vam na svim komentarima i posjetama i apeliram da sada budemo složni.

    Hvala

     
  • Od srijeda, lipnja 29, 2005 11:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Čuj da nema nikakve veze? Pa kaj nam on nije bio vlasnik 70% bivše firme? Pa kaj nam se on nije predstavil kao spasioc i onaj koji nam bu dal još jednu priliku u novoj firmi? Pa kaj nam on u Makarskoj na zadnjem sastanku, kad je došel sa mamom i kada se nije štel susresti sa Barbom, nije rekel da imamo "prošlost i budućnost". Valda je mislil reći da smo imeli AP i da ćemo imati Euroomniju i da sami izberemo. Pa kaj nam nije on tako rekel? Ak je, a uši me još ne varaju, onda to za mene bedaka znači samo to da nam je bil suvlasnik pre i da bu, ali bez Barbe:

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 10:55:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dobro dobro ali ja vas isto tako pitam zašto se nisu plaćali najmovi prostora, praonice i ostali neplaćeni dugovi. Ako Jablan nije uzeo novce onda je očigledno da je posao bio u minusu. Kako? Zašto? Ako Joso nije dobio nikakav novac za isporučena vozila, tko je onda ovde lud i gdje je nestao zarađen novac?

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 8:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Zarađeni novac je nestao na podmirivanje dugova u zadnjih 2 godine. Valjda

     
  • Od četvrtak, lipnja 30, 2005 8:56:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja msilim da Joso itekako dobro zna da ništa niko nije uzeo. A kada malo bolje pogledaš ne bi on tek tako sve ovo činio i radio ponovo isti posao u novoj firmi da nije vidio da je posao dobar. Meni je Jablan rekao da su Josi iz Jadranskog osiguranja nudili da od nejga otkupe njegov dio, ali da on nije htio jer na ovaj način može više zaradit. A i rekao mi je da je novac većinom potrošen za pokrivanje starih dugova i da je o svemu bio u dogovoru sa Josom

     
  • Od ponedjeljak, srpnja 04, 2005 5:49:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Eto mu sada, kako je krenio može zaradit koliko god hoće! Ako ja dobro računam, a čini mi se da nisam tako loš, ne da mu neće ostat za sol i papar na kraju godine, već će ga ovo zadovoljstvo itekako koštati! Po mojoj računici ako je on optužio Barbu da ga je ovaj pokrao, onda šta će reć našem direktoru, vrlom i iskusnom guruu?
    Preostaje mu jedino još da popizdi i da ga najuri nogom u guzicu, kao što je to ovaj iz beemveja već prije njega i napravio! Živi bili pa vidili!

     
  • Od ponedjeljak, srpnja 04, 2005 8:42:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Kao što je to napravio Tomić pa Mađar nissana a ko zna tko još prije njih?!?!?!

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 11:16:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    nemojte biti nepravedni prema guru
    čovjek je u pravu i zna šta radi.
    Nekim djelatnicima (manje bitnim i njihovim poslovnicama)ponudio je ugovore do 31.10.05. jer im dalje i ne treba, neće imati gdje i za koga raditi u rent a car-u (neće biti ni licence), ali spasit će njih tata mogu pradavati neprodana vozila za proviziju cca 50€ po vozilu, a na veće količine poseban dogovor

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 3:55:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Čuj Zagorac! Može guru i bit u parvu i može možda i znat šta radi, ali ne možeš mi reć još i da nije lažov, i to samo takav! Najveća moguća lažovčina koju sam sreo, ili za koju sam čuo, u zadnjih desetak godina! Gleda te u oči i laže! A ti zanš da laže i on zana da laže, a što je još gore, i on i ti znate da je sve što govori laž!

     
  • Od utorak, srpnja 05, 2005 6:54:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Stipe u pravu si i ništa više nego u pravu. Nažalost sreo sam se sa njime. Hladan je ka' stijena bio dok smo razgovarali o kljućnim socijalnim stvarima u svezi naših plaća ono u four points...

     
  • Od srijeda, srpnja 06, 2005 10:32:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    slažem se sa tobom Stipe lažu svi od reda, ovogodišnji posao je jedna velika laž i farsa, a u laži su kratke noge

     
  • Od srijeda, srpnja 06, 2005 8:40:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma čovječe, laže kad zine! Laže i kada ti kaže: Dobar dan! Imam osjećaj da je Šef mrvicu bolji, ali čim su se udružili!?
    Jebeš ti takvog čovika!

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 2:39:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Tko je dira mog Bobu, Džeku....

    Moj prijatelj ima dva psa, jedan je Bobby, a drugi Dzeki.....

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 8:50:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    znači oni mu se jedini raduju kad dođe?

     
  • Od četvrtak, srpnja 07, 2005 10:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Raduju se samo ako ih nahrani dobro

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 10:05:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    previše ih i hrani za ono znanja i
    truda sto pružaju.
    Sad ih hrani Pedigre Pall-om, a na jesen koske

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 11:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jeli istina da gubite ZG Apt?
    I da na to mjesto dolazi AVIS

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 11:48:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nadam se da je istina!!!

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 3:40:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Samo nam to fali. Rok trajanja se smanjiva za još mjesec dana manje...

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 4:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Daj ljudi pustite Đekija na miru i ne zagorčavajte mu život na ovaj pederski način.On je jedna od rijetkih normalnih osoba uključena u svo ovo sranje, a koliko sam uspija zaključiti i jako dobar kolega kojem sigurno neče pasti napamet da vas blati na slićan naćin.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 6:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja sam baš suprotno o Đekiju mislio.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 8:05:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A onda si krivo mislio.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 8:16:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma nisam mislio krivo nego smatram da je on šupak i ulizica. Kako bi rekao Ljigo - da je Ramiz suncokret.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 8:25:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nije valjda da su toliki idijoti pa da će dopustiti da im Zagreb/Ap izmakne, a sve zbog nešto malo novca. Ne bi li možda bilo pametnije da nam nisu dali tako velike provizije, a platili račun aerodromu? Ili je i to sa provizijama samo jedan od zajeba?

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 8:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma ja mislim, koliko god bi volio da je to istina, da Avis ide u prostor Zadarcommerca.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 10:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Naš će Šoljićrent završiti ubrzo.
    Tko će na naše mjesto, tko zna?
    Kad je propa Zadarkomerc i mi ćemo.

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 11:49:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hej Universe, kaj nisi mislil na prostor od Allcara?

     
  • Od petak, srpnja 08, 2005 11:56:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    S obzirom da nisam mnogo po Zagrebu i ne znam sam što je što ali možda je Europcarov sadačnji bio od allcara ili se varam. Znam da gore ima jedan šalter na kojem je okrenuta tabla a sa druge piše Zadarcommerce. Valjda ti Pane to bolje znaš, ja nevem.

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica