Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

8.7.05

Simulacija



Oj Dragi moji zaposlenici i oni koji pratite razvoj ove multinacionalne firme. Jeste li vidjeli kako sam Vas potaknuo da iznajmjujete auta. Vidte kaj ja sve u dosluhu sa Josom radim kako bi vama bilo bolje i kako bi ovi auti na parkingu pošli vani. Sada je omjer ovaki 22% meni, 61% Josi, 10% Recepcioneru, 7% Zaposleniku. Gdje je tu PDV?! Pa, Joso nije navika plaćati poreze državi tako da državu nismo uključili u ovaj ambiciozni plan tako da sam ja država i JA dobivam 22%. Bitno je da ide u Zagreb. Je li meni ili proračunu to nije bitno. Daj recite mi, kada je Bobi rođendan? Daj recite mi, kako se radi ovaj posao?

Ne zaboravite poruku koju je želimir uputio svima nama. Provjeravajte ima li ulja u motorima. Te masnoće su opasne za vozilo. Ukoliko primjetite nedopuštenu razinu ulja u motoru, molimo vas sve da izvadite to ulje tako da vozilo kuha od sreće.
Također javite mu za sve štete svaki dan. Ako gosti nisu napravili štetu na autu, sjedite se Vi u kola i razvalite ga o zid. Tako da i Vi nešto radite.

Idem sada, s obzirom da mi tea ide 15.07. moram je natjerati da mi još malo očisti CDW (Cisti draženov volan). Do sutra pozdrav, Vaš dražen

21 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica