Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

15.7.05

Split - Zagreb definitivno nikad bliži


Da, evo neki dan su otvorili Autocestu ZAGREB - SPLIT. Sada mi je brže kada idem tatu vidjeti. Doduše, to je sve samo fizički bliže, ali ja i Tata Joso smo postigli da se prvi put u dugo godina Zagrepčani i Splićani slažu poslovno. Tata Joso je namjerno izabrao mene, Dražena Š., da upravljam ovim rent-a-car magnatom prepoznavši pritom moje kvalitete i iskustvo u rent-a-car poslovanju. On zna da ću ja uspijeti, a ako se pak to ne desi on će biti optimističan i kazati nešto u stilu;

"U životu se nikada ne smije ići natrag, uvijek treba naprijed i mislim da na ovom najnovijem uspjehu nećemo stati. Kako ćemo se posložiti u budućnosti ovisit će o nama samima, a valja priznati da je ova zadnja utakmica na Gripama bila izuzetno teška. U Bjelorusima smo imali više nego dostojnog protivnika, ali sve je ispalo dobro, jer samo hrabre prati sreća — ustvrdio je Gašperov. http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20031012/sport04.asp"

E jada u onome, u nama samima, sam ja fakat doslovno shvatio, pa sam sve otjerao od sebe. Privukao nove iskusne zaposlenike i to je to. Protivnika sam zamislio kao jakog, kvalitetnog i atraktivnog suparnika u firmi koji bi mi mogao narušiti egzistenciju pa smo ždrijebom odlučili drugačije. Suparnikove lobiste smo također eliminirali i dostigli smo vrh lijestvice. Mi smo hrabri i prati nas sreća. Stvorio sam atmosferu jednog nogometnog kluba. Imamo i himnu. Svaki dan na europarkingu pjevamo himnu;

Vozia se Dražen Šoljić na raketi kroz Šibenik
Vozia se Dražen Šoljić na raketi kroz Šibenik
U Šibeniku su gangsteri opljačkali narod cijeli
U Šibeniku su gangsteri opljačkali narod cijeli
"Oj, gangsteru iz Šibenika!" - Dražen Šoljić progovara:
"Vrati Adriu od Europcara, ne vračaj kilometražu meganu.,
"Vrati Croatiji višak para, ne naplaćuj dva puta ista vrata¨"
"Oj, gangsteru iz šibenika!" - Dražen Šolić progovara:
"Ili ćete se predati ili ću sve otpjevati!"
A Joso popadaše i ovako povikaše:
"Nemoj pjevat Dražene dragi, nemoj Renault zvati, vratit ćemo što smo krali,
Uzmi VelSatise i Senice, uzmi Kseniju s pet čuvara,
Uzmi firme i euroomnijce, ljubi moje prodavačice,
Ali šuti Dražene mali, da te ne bi upucali."
I od tada Dražen šuti, a gašperovi nisu ljudi,
I od tada ljubav vlada ulicama mog Šibenika.
Sve od tada ljubav vlada ulicama moga grada.
Sve od tada vlada Šoljićomanija mog Europcar-a.

34 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica