Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

22.12.08

Christmas

Dragi blogeri,

Želim Vam svima Sretan Božić i sa ovim poslijednjim postom opraštam se od svih vas.

Vaš blogger

P.S. Sada je stavljen film bolje kvalitete.


244 komentara:

    1 – 200 od 244 Novije› Najnovije»
  • Od ponedjeljak, prosinca 22, 2008 5:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    S E N Z A C I O N A L N O

     
  • Od ponedjeljak, prosinca 22, 2008 6:03:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Strašno....
    Pozz od Danijela

     
  • Od ponedjeljak, prosinca 22, 2008 9:18:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    FENOMENTASTIČNO !!!

    ali zašto nema dalje???

    ja bi joošššš ! ! ! !


    oteo šlepu !?!?

    hm...

     
  • Od utorak, prosinca 23, 2008 2:58:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jebem vam svima majku dok ste plaću dobivali bio sam svima ok i dobar. Gamad jedna.

     
  • Od utorak, prosinca 23, 2008 7:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Tek sada smo otktrili svoje pravo lice!

     
  • Od utorak, prosinca 23, 2008 7:49:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dražene ti si ponos naš Zagreba Grada u kojem zakon purgera vlada.

     
  • Od utorak, prosinca 23, 2008 8:09:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    dragi dražene !

    ovoga božića moja će obitelj biti na djeti zahvaljujući tebi i tvom ortaku josi .

    djeca će hodati ovu zimu u iznošenim cipelama i kaputima koje su prerasli zahvaljujući tebi dražene i josi .

    moja obitelj i ja za ovaj božić želimo tebi da sve novce tj. naše plaće koje nam izgleda ne planiraš isplatit potrošiš za lijekove i kirurge u nadi da će ti spasiti život .

    sretan božić obojici i dao vam bog pa vam to bio zadnji u životu
    - smradovi prokleti -

     
  • Od srijeda, prosinca 24, 2008 9:54:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja, moja supruga i djeca se pridružujemo čestitkama.

     
  • Od srijeda, prosinca 24, 2008 2:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Također od srca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  • Od srijeda, prosinca 24, 2008 8:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    I moj brat Robert također se pridružuje čestitkama:)

    Sretan Božić svima

     
  • Od srijeda, prosinca 24, 2008 9:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    joso i šoljiću smradovi jedni, koliko se samo obitelji se stiska za božić zbog vas. sve će vam se to vratiti, jednog dana sve dođe na naplatu.
    sram vas i stid bilo !!!

     
  • Od srijeda, prosinca 24, 2008 11:50:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    dragi moji euromanijaci i svi ostali ljudi dobre volje i čiste duše

    SRETAN BOŽIĆ VAMA I VAŠIM BLIŽNJIMA

    želi vam bivši ložač dimilice

     
  • Od utorak, prosinca 30, 2008 6:42:00 PM , Blogger Unknown kaže...

    Pouzdano znam da je dimilica dobila sve plaće,pa zato nas naziva EUROMANIJACIMA

     
  • Od četvrtak, siječnja 01, 2009 1:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    cijenjeni kolege !

    sve najbolje šta se poželjeti može u novoj (ovoj) 2009. godini
    prvenstveno sreće u poslu, zdravlju i novcima .

    neponovila se nikome situacija iz 2008.

    želi vam branko janić - dugi

     
  • Od subota, siječnja 03, 2009 6:04:00 PM , Blogger hoty kaže...

    filmic je prejak...'a feeling of trust' mos si mislit..

    a gospodin anonimni koji kaze 'Jebem vam svima majku..' neka se javi na moju adr i broj telefona, pa ako ima muda neka mi to kaze u facu...

    a ja sutit necu..iako sam najkrace radila, zgrozila me taktika 'uzmi radnicima - ja se bogatim'....

    zao mi je sto sam predala lovu od najma..jao da sam znala...

     
  • Od subota, siječnja 03, 2009 7:18:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty, gdje si bila do sada!

     
  • Od subota, siječnja 03, 2009 10:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty!!!!!!
    javi se možda ti znaš nešto više......

     
  • Od subota, siječnja 03, 2009 10:59:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty ja bi tebe za svoju prijateljicu.

     
  • Od nedjelja, siječnja 04, 2009 11:25:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ej ljudi !

    aj sad kad sam vas sve zajebo za plaću , ajmo sad biti prijatelji !

     
  • Od nedjelja, siječnja 04, 2009 1:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ide Šolić na skijanje, a vi se snađite.

     
  • Od nedjelja, siječnja 04, 2009 1:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Lagunom i onim zimskom gumama sto je dobio na teku?

     
  • Od nedjelja, siječnja 04, 2009 7:23:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ma vise manje ja sam tu vjecito..ali ono..pritajeno dok mi nije puklo...
    znam ja puno toga, ali ne znam...
    ne zaboravite - ja sam prirodno plava... :)

    lako je imati muda na tipkovnici..pitam se dali bi gos.anonimni to imao muda reci pred nama??..pred radnicima??..hmmm NOT!

    e sad, gos. anonimni da ja vas pitam, dal vi smatrate da je placa za 7mj od 3200kn bila u redu?..hmm NOT!
    i jos nesto..kad cete imati muda reci nam to u lice (tocnije ono da nam jebete majku)?..hmm NIKAD!
    ma ne morate to rec meni u lice, recite mojom mami, a ja ne odgovaram za posljedice...

    osobno, mislim da nemate muda vi rec nista nikome...

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 05, 2009 8:33:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Zar ih je ikad imao?

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 05, 2009 11:55:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty nemoj gubiti vrijeme na polemiku sa njuškom koja nekome j... mamu jer taj je očito primitivac koji ne može složiti dvije pametne. Ta osoba je očito jadna i kukavna za javno progovorit o problemu koji ga tišti, a možda ima i traume i komplekse iz nesretnog djetinjstva. Naravno da ga boli kada mu netko govori negativno protiv euroomnije jer je to bilo njegovo skrovište gdje je lječio svoje frustracije.

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 05, 2009 3:47:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Lijepi moji drugari... Nije naš Dražen jedini a ni Joso, ima ih još... Samo sad im je lijepo došlo ova kriza za otpuštanje svih mogućih viškova... Uzmi pare i bježi...

    A našem Josi i Draženu puno sreće u novoj, i ćeliju zajedno dijelili :)

     
  • Od srijeda, siječnja 07, 2009 9:23:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Fiume ti sigurno znaš nešto što mi neznamo.
    Komliko je meni poznato euroomnia je propala u 09. mjesecu 2008.,a premijer je krizu u medijima objavio kasnije.
    Uzmi pare i ne bježi je već provjereni recept Jose i Dražena još od 2004./2005.

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 4:20:00 AM , Blogger hoty kaže...

    dao bog da ostane bez plina!

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 12:25:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dao Bog pa mu se plin zapalio i on i njegovi izgorili...

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 2:28:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    je li pajki ponovno bio sa mihon na skijanju

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 6:46:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ali ga niste vidili na onim skokovima
    sa bishershofena
    miho je bio onaj sa strane sa toki vokijem da ga navodi

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 7:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kako da bilo da bilo ja ne odustajem od toga da se ovoj dvojici napijem krvi. Napočetku sam mislio to napraviti na način da nekoga slomim, uletim u salon s autom kroz izlog prilikom probne vožnje i tako to... onda sam skužio da je to glupo i samo najebeš u našoj pravnoj državi. Bolje pomalo smišljati što i kako i s vremena na vrijeme im dati da nisi zaboravio. Vidimo se Dražene i Joso kada se najmanje budete nadali.

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 7:45:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    eeeeeeeeee nemoj tako !

    ostavi malo krvi i za mene !

     
  • Od četvrtak, siječnja 08, 2009 11:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ma nama su dužni radili smo s njima nekoliko godina, užaš ja ne znam kako da se naplatimo, znam ovrha i to, ali bojim se da od tog nema ništa nego trebamo se mi skupit i udri...

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 7:46:00 AM , Blogger hoty kaže...

    tocno to..skupit se i udrit, ali ne po firmi (jer je ni nema, a i ono sto je bilo su vec pobrali) nego po njima osobno...

    ne zelim nikome zlo, al da ponovim: dao bog da ostane bez plina, grio se na struju te zbog neplacanih racuna, iskopcali.
    btw ima tko drva za prodat? :)

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 8:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja ću za početak u salon pa malo ključevima po autima. Pa malo cik cange pa prerežem koju žicu na instalaciji od air bagova. Možda ostavim fosfora u polici od suvozača. Znamm da imate video nadzor, ali možemo i to zaobići, jebo vam pas mater lopovsku.

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 9:20:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ja sam od onih koji su bili naguženi kad su otimali i utopili AP.
    Svi su onda podvili repove i zadovoljili se kostima šta su im bacili ova dva lopova. Sad su im oteli i kosti....
    Ljudi, ako vam sve ostane na ovom plakanju na blogu oni će i dalje po svome. Zar je moguće da niko od vas ne zna ni jednog inspektora, poreznika ili slično koji bi tu malo pročačkao. Mora postojat način za stat u kraj ovakvom lopužama i prevarantima pa čak i u ovoj našoj banana državi !!!!!

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 11:52:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dragi moji naguženi i zajebani (neki prvi put, a neki i drugi put) nećete vi ništa napravit jer ste svi pizde i tako vam i treba jer ste okretali glavu kada se ova situacija dogodila djelatnicima Adrie i govorili da vas se to ne tiče i da je šollić dobar i zna šta radi. Da znao je šta radi i stavio vam ga je svjeeetski, a mislim da posebno boliii kako ga je stavio suncokretima iz Adrie koji su mu i pomagali (šolji i josi)da preotme posao i uništi Adriu. Sadabar malo oimate filing kako je to bilo 2004/2005 kad su uništili Adriu i ostali dužni za plaće cca 4-5 plaća, a vi pizde plačete za zadnjom plaćom i još ste znali da sa 31.10. ne postojite višeee.

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 12:07:00 PM , Blogger hoty kaže...

    hmm..kum mi je inspektor u poreznaoj...

    nismo pizde, nego mi se cini da nitko ne zeli prvi povuc nesto..sto nije iznenadujuce, jer ipak su oni 'teski' milijone, a mi na zalost nismo..
    ja sam u euoomniji bila najkrace i smatram da nemam bas znanja za tako nesto, jer tu je ipak vise ljudi koji su puno puno duze od mene radili i koji znaju 'sustav' bolje nego ja..

    iskreno?..da imam job i placu, riskirala bi 800kn za tuzbu..ovako ne znam kako cu platit hipoteku, a znam da nisam jedina..

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 2:55:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kada ćemo se dogovoriti da ga malo posjetimo i pitamo za lovu

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 3:33:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kada ste već tako odlučni da ga posjetite i pitate za lovu daj pitajte za lovu i za djelatnike Adrije isto im je ostao kratak.

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 3:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty šta čekaš, ako stvarno imaš kuma u poreznoj tebi je onda lako.

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 3:36:00 PM , Blogger hoty kaže...

    vidis vidis..mogli bi i da vidimo sta ti njegovi novi auti mogu...driftat i tako to..di je blokada, koliko dugo moze vozit u blokati i tako to...

     
  • Od petak, siječnja 09, 2009 5:01:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Koji je vama kurac? On je u stečaju i to je gotova stvar. To što to još ne piše na www.pravosudje.hr je samo formalnost. U međuvremenu su svi tragovi i dokumentacija očišćeni i to je to.

     
  • Od subota, siječnja 10, 2009 3:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    hoty, daj zovni kuma na kavu pa mu ispričaj šta se dogodilo. Sigurno će barem imati prijedlog ili mišljenje šta se može ili ne može napravit.
    Siguran sam da ukoliko zatreba možemo
    nabavit i kakve papire/dokaze iz AP.

     
  • Od subota, siječnja 10, 2009 4:13:00 PM , Blogger hoty kaže...

    dokumentacija u nekoj firmi ostaje u registru, trgovackom, knjigovodstvenom..bez obzira sto je paljeno na leskovcu..na kraju krajeva doticne osobe imaju novu firmu...

    jos nesto, povrat poreza nije moguc jer firma nije podmirila dugove prema drzavi (mirovinsko, zdrastveno, porezi itd)..

    sa kumom sam se vec cula i sljedeci tjedan se nalazim s njim..

     
  • Od nedjelja, siječnja 11, 2009 9:06:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Bravo Hoty! Žene su borci, a ne ove muške p...e koje smo prijete. Bila si u pravu i da većina nema muda. Dakle muška populacijo možda vam ova žena nešto izbori samo oprezno nemojte biti tako euforični kao do sad jer isto tako žena je došla glave i pokopala Adriu. Sjetite se nije to bilo tako davno (Mery)

     
  • Od nedjelja, siječnja 11, 2009 10:48:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dok se ti Hoty nađeš s kumom oni će odraditi stečaj. Boli njih k... za bilo što osim da ih netko prebije.

     
  • Od nedjelja, siječnja 11, 2009 10:53:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ma nije samo muške pičke primjereniji je naziv riječke pičke, čke čke

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 12, 2009 11:28:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Riječke čke čke...

    Nemojte me zaje...

    Ja se trudim...

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 12, 2009 1:48:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ma odradili su oni.....da ne kazem sta..
    znas kako se kaze?..jednom lopov uvijek lopov..
    pogrijesit ce kad tad..

    a mogla bi iskoristit svoju 'poziciju' pa napisat koji clanak o euroomna-i naravno i o doticnim..

    mozda se neke glave jos probude..samo da se konstatiram sa kumom, pa...

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 12, 2009 6:03:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Koje su to riječke p...e?
    euroomnia nema poslovnicu i djelatnike u Rijeci, pojasni malo.

     
  • Od srijeda, siječnja 14, 2009 12:29:00 AM , Blogger hoty kaže...

    jel znate tko je preuzeo europcar u hr?..

    http://www.europcar.hr/cgi-bin/page.cgi?ID=1844

     
  • Od srijeda, siječnja 14, 2009 11:04:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Pa National, to je stara stvar, srećo, a kad se vi niste htjeli zaje... ja sam ispunio prijavu Državnom inspektoratu i postupak je u tijeku; pa makar da se nekome život malo zagorča :)))))

     
  • Od subota, siječnja 17, 2009 9:18:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.njuskalo.hr/oglas262863


    bez riječi

     
  • Od subota, siječnja 17, 2009 8:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    najbolje bi bilo da šlepu otkupe nazad Mendeš i Fistanić, ipak su oni sa njom vozili rezervacije u Zagreb šoljiću, nakon što ih je Šabić spakirao !

     
  • Od subota, siječnja 17, 2009 10:06:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mislim da je prodavač igrom slucaja ostao bez dimilice sa slike

     
  • Od subota, siječnja 17, 2009 11:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ma razmišljali smo je otkupit samo se bojimo da ju nije razvalila ona budaletina .
    gonio je on to ko vrag svoju mater , to nemože još dugo ići .

     
  • Od utorak, siječnja 20, 2009 9:15:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Netočan podatak u oglasu za dimilicu o prvom vlasniku.

     
  • Od četvrtak, siječnja 22, 2009 8:32:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    koja lažovčina !

    šoliću smrade lsžljivi !

    euroomnia nije u stečaju i nema stečajnog upravitelja !!!

    smeće lažljivo , ušljivi govnaru lažljivi .

     
  • Od petak, siječnja 23, 2009 12:26:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nemojte tako, pa čovjek nije stigao ranije... Pred malo je dan zahtjev za stečajem ali sud će to sve razmotriti i za cca mj dana ćemo imati detaljnije informacije...

     
  • Od petak, siječnja 23, 2009 7:50:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Zanima me što će biti s Rudmanom.

     
  • Od subota, siječnja 24, 2009 10:28:00 PM , Blogger Unknown kaže...

    Evo ja i ludi litar Smirnoffa i boca crnoga pa vi pevajte pesme.

     
  • Od subota, siječnja 24, 2009 10:34:00 PM , Blogger dado kaže...

    Koji si pak ti

     
  • Od nedjelja, siječnja 25, 2009 8:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Majku im jebem i Josi i Draženu i koliko su samo ljudi sjebali i to dva puta. Govna pokvarena. Crkli dabogda.

     
  • Od nedjelja, siječnja 25, 2009 11:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Blago se Martinu, Zdravki, Debelome, Mihi, Renatu, Meri i ostalima koji su prevareni samo jednom.

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 26, 2009 7:35:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ljudi ce puknut kad tad..a neki ce i dalje sutit..
    sva sreca pa su me 'nasanjkali' samo jednom...mislim da im 2x nebi poslo za rukom..

    zao mi je ljudi..ja sam mlada ja cu se snaci..hvala bogu (s jedne strane) pa nemam djecu, muza itd...

     
  • Od ponedjeljak, siječnja 26, 2009 11:58:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    a moja hoty ne znam kako mozes rec da si sretna sto nemas djece...mislim da samo moras vjezbat, pa ce doci sve na svoje

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 9:08:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Oprostite, ali Mery nije prevarena. Mery je VARALA. Mery je Juda koja je i omogućila Josi da se dokopa svega, Mery je kopala grob za Adriu. Mery je bila dio tima šoljić gašperov samo što su je kasnije kad im nije bila više bitna šutnuli ko kantu.

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 1:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma jebe me se za sve. Ja ću ovoj dvojici pedera kad tad doći glave.
    Doduše, moje osobno mišljenje je da je Joso puno veće đubre od Dražena (Dražen je barem posijedio, a ovoga ne jebe ništa u životu).

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 2:20:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A ja mislim da im nećeš doć glave jer joso ima ćelavce koje šalje okolo i čuvaju ga 24 sata.

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 2:25:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Josi i Draženu ne može niko ništa, samo soli na rep možete stavit. Posao su odradili uzeli pare svih sa zajebali i stvar je čista. Možete samo tulit, plakat i prepričavat bilo jednom .........

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 3:09:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A koliko dugo će ga čuvati ? Čitav život? Samo se ti hrabri skupa s njim jebem ti mater.

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 4:51:00 PM , Blogger hoty kaže...

    i kurac ima 2 tjelohranitelja pa najebe... :)

    takvi ljudi 'padnu' kad se najmanje nadaju..nista nije vjecno..

    @ europ: zato sam i napisala 's jedne strane'...s time sam mislila da ima ljudi koje su zgazili a imaju vecu obavezu nego ja..

     
  • Od utorak, siječnja 27, 2009 8:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    zanima me i to jako dali dražen i joso čitaju ovaj blog ?

    ako čitaju onda su šupci i seronje ! zašto nam ne napišu neku suvislu ?

     
  • Od srijeda, siječnja 28, 2009 8:55:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Moja izjava da im nitko ne može ništa ne znači da ih podržavam. Samo sam konstatirao stanje koje traje od 2005. Dakle da li su odgovarali i da li su sankcionirani za nešto?????
    Koliko će ih tko čuvat nije me briga, vjerojatno dok ima novaca i interesa (on ga u ovom trenutku ima), a tebi seronjo usrani koji se skrivaš, plačeš i prijetiš po blogu to ne daje za pravo da spominješ moju mater. Vidiš koliko si ograničen da tvoj mali mozak ne razumije kulturnu blog komunikaciju, pa frajeru ako ti tako dobro ide u životu za tebe nema straha. Zbog tvojih mentalnih mogućnosti i elokventnosti spriječen si poduzeti nešto suvislo u slučaju dražena i jose.

     
  • Od srijeda, siječnja 28, 2009 12:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ljudi nemojmo se trošit na međusobne svađe, usmjerimo naš bijes prema ona dva pedera !

     
  • Od srijeda, siječnja 28, 2009 2:28:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ah sta ce napisati?..''moj tata je bolji od tvog tate''??

    a to sto mr anonimni kaze da jebe nam majku, to je samo pokazatelj maloumnosti covjeka..i samim time sto je isao anonimno..

    btw trebam danijela iz rijeke..

     
  • Od četvrtak, siječnja 29, 2009 11:48:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Tu sam srećo... Pitaj Dugoga za broj, on ima...

     
  • Od četvrtak, siječnja 29, 2009 12:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi ima li di kakav posao ili potreba za djelatnikom?

     
  • Od četvrtak, siječnja 29, 2009 1:41:00 PM , Blogger hoty kaže...

    pa de si duso??.. :)

    ima posla koliko hoces..
    samo treba znati gdje traziti..

    tu ce ubrzo navala za radnike..a tko zna mozda ce i meni trebati na ljeto.. :)

     
  • Od četvrtak, siječnja 29, 2009 2:14:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Na ljeto možeš kod mene!

     
  • Od petak, siječnja 30, 2009 8:40:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty ti si pravi kolega, pored tebe za bivše djelatnike euromanije nema straha sa svojim vezama u poreznoj i ponznastvima u raznim firmama očito ćeš sve negdje zbrinuti i idemo dalje, zaboravimo euromaniju.

     
  • Od subota, siječnja 31, 2009 10:45:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    idemo dalje? Zar nas takvi nisu i doveli tamo gdje smo sada?

     
  • Od subota, siječnja 31, 2009 3:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Vidio sam Šolića jučer na rukometu protiv Poljske (na cca 10 m). Nisam mu se javio, ali djelovao je prilično nervozno.

     
  • Od subota, siječnja 31, 2009 4:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    zašto ga nisi odalamio po glavi nečim tvrdim ?
    ili bar nogom po gubici onak dobro .

     
  • Od subota, siječnja 31, 2009 11:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    kako ne shvacate da je ovo soljic napisao da je vidio solica

     
  • Od nedjelja, veljače 01, 2009 12:13:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Shvaćamo da ti Šoljiću tvrdiš da je Šoljić vidio Šoljića. Mi svakako čekamo da Šoljića vidimo u mraku.

     
  • Od srijeda, veljače 04, 2009 12:18:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kad će plaća???

     
  • Od srijeda, veljače 04, 2009 1:54:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Evo samo što nije :)

    Ha ha... Ajmo se skupit pa da blogger doda jos malo ulja na vatru, pa da ono ipak ne bude zadnji post... Šta ga nebi mogli okrivit za poraz od Francuske, smjestit u Arenu ili vec nesto tako....??? Njega i Josu...

     
  • Od utorak, veljače 10, 2009 10:41:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Veliki direktore Šoljiću čujen da ti je crka i Autodiscover. Sposoban si, nema šta

     
  • Od srijeda, veljače 11, 2009 8:58:00 AM , Blogger hoty kaže...

    a ne???...ups..
    da mi je znati koliko je drugih ljudi zajebo...hahaha

     
  • Od četvrtak, veljače 12, 2009 12:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    nije puno,

     
  • Od ponedjeljak, veljače 16, 2009 9:50:00 AM , Blogger hoty kaže...

    cek je 'el dirktore' sjebo firmu il drzava???

     
  • Od ponedjeljak, veljače 16, 2009 1:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma nisu oni neeeeee!!!!!
    Mi smo. Kada će plaće??????

     
  • Od utorak, veljače 17, 2009 2:50:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Šta je ekipa nema inspiracije ili ste našli pametnija posla, možda posao? Hoty se zaposlila pa nema vremena. A ostali čekaju plaću. Nije loše.

     
  • Od srijeda, veljače 18, 2009 8:53:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Evo da vam se pohvalim, došlo mi je od državnog inspektorata... G. direktor će da odgovara za: ne davanje lista za isplatu plaća, neisplatu plaća, ne davanja godišnjeg odmora i ne izdavanje potvrde za godišnji odmor... Ja sam sa svoje strane učinio što sam mogao da se ne petljam u privatne parnice... Sve ide na sud po nalogu inspektorata, pa ćemo viditi što ima u RH novoga

     
  • Od srijeda, veljače 18, 2009 10:08:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    A šta su ga nagazili, moš mislit. Ako i dođe do procesuiranja direktor će opet reć da on nije ništa o tome znao. Dakle nikom ništa.

     
  • Od srijeda, veljače 18, 2009 2:24:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    a kako je sad ovim u Nationalu?

     
  • Od četvrtak, veljače 19, 2009 12:56:00 PM , Blogger hoty kaže...

    da da zaposlila se ko profa sexa na portalu..hahaha

    drzavni jel?..jaooo...ma svaka cast..direktor nece moci reci da nije on nista znao..jer bez njega se nista ni ne moze napraviti..tako da..

    znaci sve ovo ide tako...hmmm..pitam se jel platio sve doprinose drzavi..ako ne ostat cemo bez povrata poreza dok god ne podmiri dug drzavi..

     
  • Od četvrtak, veljače 19, 2009 12:57:00 PM , Blogger hoty kaže...

    btw imam ja inspiracije jaaako puno, ali malo vremena..jako malo...

     
  • Od četvrtak, veljače 19, 2009 6:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    nije platio doprinose državi !

    i nas je zajebo !

    prijavio nas na minimalni minimalac i po tome ključu dao državi neku crkavicu da nas odjavi i skine sa ....

     
  • Od petak, veljače 20, 2009 12:59:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    bobo i zdravko p u nationalu, huuura

     
  • Od petak, veljače 20, 2009 1:49:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ...makar ljudi nesto rade...

     
  • Od petak, veljače 20, 2009 9:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Pa zar Bobek ne radi u Kompasu sa Jablanom?

     
  • Od subota, veljače 21, 2009 9:34:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma nevjerujem da je Bobo imao toliko hrabrosti da dođe pred Jablana i kaže sorry zajeba sam te, možeš li mi pomoć, ponovo. Prosto ne vjerujem.

     
  • Od subota, veljače 21, 2009 10:06:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ako sam dobro upoznat sa činjenjicama, tom tipu to bi bio treći put da ga Jablan diže iz blata?

     
  • Od subota, veljače 21, 2009 11:07:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Da baš zato, ili Jablan ima veliki prag praštanja i tolerancije, ili Bobo ima predebel obraz đon, a možda je i Bobo ipak samo čovjek koji je možda shvatio da je zajeba i Jablana i sebe dugoročno. Možda Bobo iznenadi i samog sebe, te se pokaje iskreno za svoje grijehe i zatraži oprost. Btw nije Bobo jedini koji bi to trebao napravit ima njih još iz Adrie koji se u ovome prepoznaju.

     
  • Od subota, veljače 21, 2009 7:16:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma ja sam mislio da je taj Jablan lopov, a Dražen da je dobar čovjek. Mora da sam se zafrknuo.

     
  • Od ponedjeljak, veljače 23, 2009 10:22:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    jAVLAM SE U IME BOBE KOJI UZIVA PO EUROPI I PUTUJE PO SVIJETU.NAIME OVO SU SVE GLUPOSTI DA ON NEGDJE RADI A SAD SAM SE CUO SA NJIM I ON SVIMA VAMA TOPLO PORUCUJE DA VAS SVE SKUPA NABIJE NA LICKI KURAC.

     
  • Od ponedjeljak, veljače 23, 2009 12:22:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jak ti je taj tvoj prijatelj Bobo, a i ti skupa sa njim kultura i ophođenje na zavidnom nivou. Lika je predivna i puna prirodnih ljepota, ali i kretena. Takav kreten dođe živit u Zagreb i nažalost ne nauči se kulturi i lijepom ponašanju, a ni pisanju jer mu prijatelj mora odgovarat.

     
  • Od ponedjeljak, veljače 23, 2009 7:52:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    jure , boban i njegovi prijatelji ...


    koje ste vi bukove panjine !

     
  • Od utorak, veljače 24, 2009 8:16:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je li istina da mu je krepao i Autodiscover ?

     
  • Od utorak, veljače 24, 2009 10:21:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Navodno je on jedini zaposlenik na Leskovcu. Možeš misli koliko će prodati. Mogao bi Joso u minus sa njim.

     
  • Od srijeda, veljače 25, 2009 12:30:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    U minus, pa on mu je prvi ali ne i jedini minus u startu.

     
  • Od srijeda, veljače 25, 2009 6:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kako jedini ? Ja sam mislio da Slaven i Željko rade u AutoDiscover-u.

     
  • Od srijeda, veljače 25, 2009 7:05:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Prodani automobili Euroomnie u stječaju od 31.10.2008.:

    Željko komada 0
    Salven komada 2
    Šoljić komada 0

     
  • Od četvrtak, veljače 26, 2009 11:07:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    AutoDiscover se gasi. Željko ne radi tamo od početka 12 mjeseca, a Slaven od siječnja.Tamo sad ima samo kamenje za prodat i vjerajatno ga prodaje Šoljić ako još tamo sjedi ili rasprodaje dio po dio svoje nove banje ili ureda u koji je utukao velike pare( ipak je on veliki direktor)a Josi se od toga digla kosa na glavi.
    Sažetak :
    Euroomnia - Amen
    Autodiscover - Amen
    Šoljić navodno okolo šalje svoj životopis pa ako znate nekog da ga zaposli......

     
  • Od četvrtak, veljače 26, 2009 11:41:00 AM , Blogger hoty kaže...

    ljudi izgubila sam se..
    pa tu se vise ne zna tko pije a tko placa..
    jebe lud zbunjenog..
    kakve sad veze imam bobo sa ovime?..
    bobo nas nije opljackao..

    dugi dobro te vidjeti nakon toliko vremena.. :)

     
  • Od četvrtak, veljače 26, 2009 8:51:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Koji je lik taj Šoljić. Kud taj prođe tu trava ne raste.

     
  • Od petak, veljače 27, 2009 9:22:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty pa ti si čudo. Ako se ne varam prije si tvrdila da si prisutna dugo i da dosta znaš. Pa čudi tvoje pitanje kakve veze ima bobo sa svime? Pitaj svoje kolege, ali one iz Adrie tko su i što bobo, mery, šabić, braco šarić, prgomet z., đekić.
    A ja ti tvrdim da je bobo bio glavni kuhar i huškač sa šoljićem u Zagrebu i da je igra bila pripremnljena barem mjesec dana prije, ako ne i više nego je prvi pu Adria blokirana od strane gašperova. Bobo se nalazio sa šoljićem u Zagrebu i dogovarao da kad gašperov razvlasti Jablana da Bobo bude direktor Adrie. Vrlo prozirno jer gašperov nije znao ni imena djelatnika Adrie.

     
  • Od petak, veljače 27, 2009 3:23:00 PM , Blogger hoty kaže...

    Autor je uklonio komentar.

     
  • Od petak, veljače 27, 2009 3:24:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ne duso..rekla sam da sam TU vjecito..znaci na blogu..a da znam - znam i ne znam, ali ne zaboravi ja prirodno plava..
    nisam bila u adriji pa ne znam..zato chill..

     
  • Od petak, veljače 27, 2009 8:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    EUROMANIJACI !


    jeste li živi ???

    jeli ko umro od gladi ?
    zime ?
    žedji ?
    jeli ko imao ovrhu zbog neplaćenih računa za grijanje ?
    struju ?
    jeli kome iskopčan telefon ?
    zatvorena voda ?

    jesu li vam djeca obučena i sita ?

    nadam se da ste svi živi zdravi debeli i veseli i ZAPOSLENI

    sve vas voli i pozdravlja guru od improvizacije i majstor od pizdarije !

    vaš ložač eurodimilice - dugi

     
  • Od subota, veljače 28, 2009 9:05:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty čini mi se da je tebi bobo jako drag i vjerojatno ti je bio dobar kolega (to je on nekada i znao bit) pa si zato bez daljnjeg komentara (odnosno bez teksta)ili je i tebi kao i većini nastupila kolektivna amnezija.

     
  • Od subota, veljače 28, 2009 10:47:00 AM , Blogger hoty kaže...

    kompa ja bobu u zivotu nisam ni vidjela niti sam, iskreno, radila s njim..tako da..neutralna sam po tom pitanju..
    ne blatim nekoga tko mi nije zlo ucinio niti onoga koga ne poznam..

    dugi, legendo..sorry kaj sam iskljucila ton necu vise nikada..obecajem.. :)

     
  • Od srijeda, ožujka 04, 2009 10:11:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.realestatecroatia.com/hrv/detail.asp?id=81117

    AKCIJSKI HIT

     
  • Od srijeda, ožujka 04, 2009 1:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jadni

     
  • Od srijeda, ožujka 04, 2009 8:12:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma zamsili ti pedere. Kao Joso nema ništa s njim, a ovaj mu prodaje zgradu (a nije u stanju prodati niti auto). I to nakon što su zajebali dobavljače u Euroomniji, a zgrada je od AK Gašeprov d.o.o.. Ne nisu povezani. Joso, đubre lažljivo. Pa šta ti je to govno u životu da nisi u stanju niti zgradu prodati bez njega (koju ti je on fino uredio s sa kupaonicom).

     
  • Od srijeda, ožujka 04, 2009 11:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sada su još jadniji

     
  • Od četvrtak, ožujka 05, 2009 9:32:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Evo di su Vaše pare.

     
  • Od četvrtak, ožujka 05, 2009 11:08:00 AM , Blogger hoty kaže...

    da da di su nase/vase pare..
    strasno..

     
  • Od petak, ožujka 06, 2009 8:28:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nego ljudi, da li ste dobili doma obavijest o stečaju Euromanije zajedno sa listama neisplaćenih plaća ? ja jesam... komentari ...

     
  • Od petak, ožujka 06, 2009 5:46:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    AUTOMATSKA OBAVIJEST RCS SERVISA

    Nova PONUDA Transfera

    OSIJEK (PSC) - ZAGREB
    KONTAKT: Slobodan Tomljenović
    RENT A CAR: STOP - Croatia (Hrvatska)
    POSLOVNICA: Zagreb - Downtown
    EMAIL: zagreb@stop-rentacar.com

    TELEFON: +385 1 6380 282
    MOBITEL: +385 99 5200 103
    OBJAVLJENO: 06.03.2009 11:06
    VRIJEDI DO: 07.03.2009 00:00


    Napomena
    Za dod. info. nazvati na mobitel: 091 150 24 75

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 8:36:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sta nije bobin prijatelj napisao da je bobi na putu po inozemstvu i da uživa, a meni se čini po ovome da on opet nešto kanalizira i koja je to firma Stop? Šta je to?

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 11:43:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    taj STOP je od paprikara iz Poreča i guru rentakara i najveći direktor rentakara Borko a kako je i poslovnica u tom hotelu možda je Ivek iz Annove tu

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 12:47:00 PM , Blogger hoty kaže...

    nisam dobila nista o stecaju..za sada..mozda u pon..

    cek govorite o prostoru u hotelu porec?..ako da..nije to borkov prostor nego moj..
    ako ne vjerujete u ponedeljak 9.3. dodite pa se uvjerite..mozete i popit nesto sa mnom..ne grizem :)

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 1:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne, vec o onom u metropoli! Za taj tvoj znam. Sretno u poduzetničkim vodama!

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 1:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Piće!? Zašto ne, možda nekom drugom prilikom. Jedino ne znam kako da ti se najavim? Da od Dugog zatražim tvoj "isključeni" broj? :)

     
  • Od subota, ožujka 07, 2009 1:35:00 PM , Blogger hoty kaže...

    di ces bolje prilike???...nije potrebno se najavljivati..potrebno je samo da dovucete svoje dupe tamo.. :)

    btw hvala na zeljama.. :)

     
  • Od nedjelja, ožujka 08, 2009 10:21:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty zašto bi ti i dobila nešto o stečaju kada ti nisi ni radila u euromaniji? Barem tako tvrdiš ili lažeš.

     
  • Od nedjelja, ožujka 08, 2009 11:51:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Evo prilika za djelatnike euromanije svi u STOP rent a car, naravno prednost imaju bobini igrači (kvalitetan i uigran kadar po mogućnosti odan i snalažljiv da prvo zaradi za sebe, pa šta ostane za firmu)

     
  • Od nedjelja, ožujka 08, 2009 11:53:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Tko je paprikar?
    Tko je Borko?

     
  • Od nedjelja, ožujka 08, 2009 1:54:00 PM , Blogger hoty kaže...

    Autor je uklonio komentar.

     
  • Od nedjelja, ožujka 08, 2009 8:06:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ''Hoty zašto bi ti i dobila nešto o stečaju kada ti nisi ni radila u euromaniji? Barem tako tvrdiš ili lažeš.''

    dobraaa...
    netko izgleda ne zna citati..
    ajd mi please izdvoji di sam ja to napisala da nisam radila u euroomniji???..
    tvoje 'fikcije' su u skladu sa djetetom od 2-3 god, a niti su opravdane niti razumne..
    uostalom koji si ti meni kurac da se ja tebi idem opravdavati???..
    ako ne znas citati upisi vandredno tecaj citanja..zato ne pravi se pametan kad to OCITO nisi..

    eod!

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 09, 2009 10:17:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    "kompa ja bobu u životu nisam ni vidjela niti sam, iskreno, radila s njim..."

    hoty-n komentar od 28.02.09.
    u kojoj si ti to onda firmi radila kad ne znaš bobu?
    onda ne znaš ni šolića, jer ne vjerujem da si bila više u kontaktu sa šoljom nego sa bobom, ako si radila u euroomniji...
    na kojoj razini posla si onda bila u euroomniji?
    a možda si samo kuhala kave šolji pa si sa svime i upoznata i razmjerno tome i bila plaćena...
    i oprosti ja tebe nisam psovao, pa nije lijepo ni od tebe (dama)da prostačiš

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 09, 2009 2:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoty - poslovnica Poreč dt...najnovija kolegica poslije Alena i Nikole... Da skratimo muke

     
  • Od utorak, ožujka 10, 2009 11:42:00 AM , Blogger hoty kaže...

    pa nisam radila sa bobom..nego sa nikolom..
    znaci radila sam u euroomniji..

    i nisam nikome kuhala kavice...

    btw ja nisam dama..ja sam seljacko dijete.. ;)

     
  • Od utorak, ožujka 10, 2009 3:01:00 PM , Blogger Kompas Rent kaže...

    Ma, ma....hoty nego jesi li ti stvarno hoty? Mislim da bi se netko trebao potruditi i zaposliti djevojku...jos ako je zgodna stavit odmah za rental repa.

    p.s. Onaj tko kuha kave i nije loš čovjek. I to je posao kao kuhat kašu.

     
  • Od srijeda, ožujka 11, 2009 8:35:00 AM , Blogger hoty kaže...

    niksa, ja sam hvala bogu zaposlena..i hvala bogu nitko nije iznad mene...
    cuj kuhati kavu nije lose, al nakon godina iskustva i taj posao ti dopizdi..vjeruj..

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 16, 2009 9:53:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    aalloo, ima li šta novoga?
    jel bila plaća?

     
  • Od utorak, ožujka 17, 2009 1:59:00 PM , Blogger hoty kaže...

    je, je..i placa i zaostaci i nagrada..
    pif..u snovima..k vragu..

    jos nista..za sad..

     
  • Od utorak, ožujka 17, 2009 11:54:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ljudi moji !

    jutros sam prošao pored autodiscowera na leskovcu , sve je prazno , samo jedan auto stoji u salonu i prikolica na parkingu . nema nigdje ništa !
    šoljić sve prokurvao !

     
  • Od srijeda, ožujka 18, 2009 12:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    pa di su onda auti, nije valja da su ih uspjeli prodat??? onda će bit i za plaće , nagrade, bonuse, otpremnine, bit će para....

     
  • Od srijeda, ožujka 18, 2009 1:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi moji, kada ćete više shvatiti da te aute nisu bile od Euroomnije. Bile su na papiru jer je Euroomnija digla kredit, ali kako nije vraćala kredit, banka je aktivirala jamstvo (AK Gašperov) i naplatila kredit AK Gašperov d.o.o., a Joso je dobio aute koje ne može prodati. Joso i Dražen su mislili zajebati sistem na način da te aute prodaju prije preko Autodiscovera, ali banka više nije htjela čekati, naplatila je kredit Josi i uvalila mu aute. Vjerojatno je to udarac od kojeg se neće oporaviti, iako koliko vidim pokušava prodati zgradu u Leskovcu kako bi se spasio većeg sranja jer si je vjerojatno dobro srušio kreditni rejting otkada surađuje sa kumom Šolićem.

     
  • Od četvrtak, ožujka 19, 2009 5:47:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    sve je to tuga čemer i jad

    http://www.pohrani.com/f/3y/Uv/eoTuKnM/leskovac-danas.jpg
    ili ova .
    ,
    http://www.pohrani.com/f/17/nx/qYafaSn/leskovac-prikolice.jpg

    kako ih srce ne boli

    http://www.pohrani.com/f/2K/Wv/3Js2may3/leskovac-pustos.jpg

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 23, 2009 2:59:00 PM , Blogger hoty kaže...

    da nisu bili tako gladni do ovoga svega nebi doslo...

    nemos zajebat i banku i drzavu i ljude i ostat gospodin..
    ne ide to tako..
    sve se vraca sve se placa..

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 23, 2009 7:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Točno!
    Upravo na tome su pali i prvi put. Očito je da su bili i suviše gramzivi.

     
  • Od nedjelja, ožujka 29, 2009 11:32:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    jeste li čuli da naš šolić šalje životopise u nadi da će dobit posao negdje ?

    opisuje se kao vrlo uspješan rukovodilac !

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 30, 2009 1:21:00 PM , Blogger hoty kaže...

    ozbiljno??..ma joj da mi je saznati di to salje zivotopise........

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 30, 2009 1:25:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Neka zovne Robija, mozda mu on pomogne naci zaposljenje.

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 30, 2009 3:12:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ako netko planira firmu poslati u stečaj, nek zaposli Šolića, ovaj će to rješiti za 3 mjeseca

     
  • Od ponedjeljak, ožujka 30, 2009 9:02:00 PM , Blogger hoty kaže...

    bahahahaha
    dobraaa..

    kome treba propast samo neka ga zove..lol

     
  • Od utorak, ožujka 31, 2009 4:52:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Gotovo je. Šolić odjebao karijeru. Stvarno me zanima koja će ga budala zaposliti.

     
  • Od utorak, ožujka 31, 2009 5:54:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.europcar.hr/cgi-bin/page.cgi?ID=1844&MID=2969&METID=2969



    Naša tvrtka, Senex Rent-A-Car d.o.o., najveća Rent-A-Car kompanija u Republici Hrvatskoj, bila je nositelj franšiza National Car Rental-a i Alamo Rent-A-Car za Republiku Hrvatsku. Od 01.11.2008. Senex postaje franšizer tvrtke Europcar International za Republiku Hrvatsku te nastavlja zastupanje National Car Rental-a i Alamo Rent-A-Car-a za Republiku Hrvatsku. Pod Europcar-ovim imenom, te zastupajući National i Alamo Rent-A-Car kompanije, učvrstili smo vodeću poziciju na tržištu Rent-A-Car-a u Hrvatskoj.


    EUROPCAR TIM
    Svoj uspjeh dugujemo stalnom ulaganju u ljudski potencijal. Danas u Europcar-u rade vrhunski stručnjaci, iskusni manageri ali i mladi, školovani , perspektivni djelatnici.

    Svi zajedno kreirali su asortiman proizvoda koji može zadovoljiti najrazličitije potrebe klijenta; kako poslovnu kompaniju tako i privatne osobe, te turiste.

    Pridružite se i Vi velikoj obitelji zadovoljnih korisnika usluga Europcar-a! Nećemo Vas razočarati!
    Nećemo Vas razočarati!Nećemo Vas razočarati!Nećemo Vas razočarati!Nećemo Vas razočarati!

     
  • Od srijeda, travnja 01, 2009 12:34:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Danas Euroomnia registrirala 128 vozila.

     
  • Od srijeda, travnja 01, 2009 12:58:00 PM , Blogger hoty kaže...

    lol..

     
  • Od srijeda, travnja 01, 2009 7:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Danas Euroomnia registrirala 128 vozila , i šolić podjelio plaće koje je zamračio ....


    ... u kari do asa !

     
  • Od srijeda, travnja 01, 2009 9:07:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.vestisrbija.com/pronadjen-na-keju-sa-rekordnom-dozom-alkohola/?id=210072

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 1:26:00 PM , Blogger hoty kaže...

    "....i šolić podjelio plaće koje je zamračio ....
    .."

    zezas????..kada?..jer meni nije doslo jos nista...

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 1:56:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    91.000 kn duga poreznoj up. u Zagrebu za doprinose.....

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 3:18:00 PM , Blogger hoty kaže...

    oho..znaci ipak cemo dobit povrat poreza...

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 3:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne, ipak nećemo sve dok Euroomnia ne podmiri dug, a obzirom da je u stečaju....

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 4:06:00 PM , Blogger hoty kaže...

    dug prema drzavi tj u ovom slucaju poreznoj upravi..cim je dug podmiren automatski dobivamo povrat poreza (izvor: insp porezne uprave)..nema veze sa drugim dugovima firme..

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 4:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    To je točno, ali s čim će podmiriti dug?

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 6:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi pa poduzeće NIJE u stečaju! Tko ne vjeruje, neka provjeri: https://sudreg.pravosudje.hr/Sudreg/pages/rezultatiPretrazivanja.faces

     
  • Od četvrtak, travnja 02, 2009 6:53:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jedino što je moguće da su podmirili poreze prema državi, kako im porezna uprava ne bi došla u kontrolu.

    Moguće je da su podmirili poreze iz straha kako im se ne bi otkrile veće muljaže.

    Mogu oni biti mirni jer im niko od nas nije ni zasmetao! Da ih je neko od nas prijavio, našlo bi se tu svega!

     
  • Od petak, travnja 03, 2009 1:36:00 PM , Blogger hoty kaže...

    hmmm..ja sam stisnula prijavu..no kad ce se realizirati.....pitanje je..

    uglavnom radim na necemu sto se nadam da ce bit objavljeno..
    bit cete obavjesteni odmah...

    imala sam priliku razgovoarati sa solicem...
    zna li itko koliko trazi sa leskovac?...

     
  • Od petak, travnja 03, 2009 5:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    zadnja info neslužbena koju imam je 3 miliona kuna

     
  • Od petak, travnja 03, 2009 5:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    a i da dobije tu lovu zapit će ju negdje u srbiji

     
  • Od petak, travnja 03, 2009 9:32:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Čudno. Joso je teren (cca 5000 kvadrata) platio 500.000,00 EUR. Ako prodaje ispod cijene terena, znači da je sranje veliko.

     
  • Od petak, travnja 03, 2009 10:50:00 PM , Blogger hoty kaže...

    2 milijona kn..zadnja cijena..
    lol

    ne pitajte me nista..

     
  • Od subota, travnja 04, 2009 11:11:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma cijena je 2 milijuna eura, a ne kuna. Zgrada i zemlja.

     
  • Od subota, travnja 04, 2009 11:42:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nije Joso lud. On je to sve i počeo samo da bi imao veću prodaju auta. Računica i nije bila loša, pa čak, ako se izuzmu prljave igre, i dobra strategija.
    Ali kako se dokazalo da Joso nasjeda na jeftine priče, bez ikakve osnove, tako je napravio drugu najveću glupost u svom životu. Zatvorio je rentakar onda kada ga je trebao zadržati, ako radi ničega, onda radi prodaje dovoljne količine auta.
    Sjebali ga savjetnici, do kraja!

     
  • Od subota, travnja 04, 2009 12:31:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Definitivno je trebao zadržati franšizu i prodati je u kakvom takvom dobrom stanju. U konačnici je visio (skupa s Rudmanom 6.5 mil, Croatia Osiguranjem 2.1 mil i državom 1.5 mil + radnici i ostali dobavljači 1 mil. kn) cca. 1.5 mil EUR što je uvijek mogao zatvoriti prodajom zgrade i zemljišta.Tako je u ovoj sezoni opet mogao utopiti višak auta (i one koje nije prodao od prošle godine) i opet dobro. Jebi ga Joso. U taj posao treba ulagati od onoga što zaradiš kroz auto kuću. A ne, meni profit, a vas ko jebe. Kome ćeš sada prodati 600 auta u 4. mjesecu ? I ako prodaš, hoćeš li ih prodati kao Šoliću ? Ili ćeš iz istog lagera prodavati prijateljima po Šibeniku ? Ili ćeš gurnuti opet Lagunu Kalauzu da šuti ? Samo ti slušaj onu budaletinu od Brnadića, daleko ćeš dogurati. Da si njega i Šolića odjebao na vrijeme (prije dvije godine) gdje bi ti sada bio kraj.

     
  • Od subota, travnja 04, 2009 3:25:00 PM , Blogger hoty kaže...

    jbg..kazem da nisu bili toliko pohlepni....

     
  • Od nedjelja, travnja 05, 2009 1:20:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Trebao je prodati licencu UNI RENT-u ili UNI LINE-u po bilo kojoj cijeni i eventualno malo pokušat uvjetovat da uzmu određeni broj auta...Svak bi bio zadovoljan i radnici i on ...

     
  • Od ponedjeljak, travnja 06, 2009 11:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    nee, trebao je prodati stop rent a car-u, pa bobi je tamo on zna šta vrijedi, a možda se i dogovore, senex bi se rado riješia europcara

     
  • Od ponedjeljak, travnja 06, 2009 11:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ILI STOP-U

     
  • Od srijeda, travnja 08, 2009 1:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.autodiscover.com.hr/posebne_ponude.php

    nisam znao da je na Leskovcu pao snjeg.

     
  • Od srijeda, travnja 08, 2009 9:29:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    .... SAMO ZLATNI VOLAN NIJE NA PRODAJU .

     
  • Od nedjelja, travnja 12, 2009 1:44:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    dragi euromanijaci !
    cijenjene kolege i kolegice


    sretan vam uskrs !

     
  • Od nedjelja, travnja 12, 2009 2:36:00 PM , Blogger hoty kaže...

    tnx..
    takder svima sretan uskrs..
    da potucate sto vise jaja.. :)

     
  • Od nedjelja, travnja 19, 2009 12:09:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    sretno vam vaskrsnuće hristovo

     
  • Od utorak, travnja 21, 2009 8:24:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nakon duže pauze jutros sam pročitao neke od ovih komentara. Vidim da je neko napisao da je Euroomnia ostala dužna 1,5 m€. Samo mi nije jasno kako je u samo 4 godine Šolić napravio takav rezultat, a krenio je sa nule.
    Vjerojatno se već negdje ponovo uspješno uvalio.

     
  • Od utorak, travnja 21, 2009 1:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    nije u 4 nego u 3 godine

     
  • Od utorak, travnja 21, 2009 5:09:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Najbolje od svega je to da Euroomnia d.o.o. ne duguje AK Gašperov d.o.o. ni lipe. Brnadiću, javi ako je drugačije.

     
  • Od petak, travnja 24, 2009 1:23:00 PM , Blogger hoty kaže...

    sjecate se kad sam rekla da radim na necemu?..

    dragi moji ljudi, ovo nije puno, al bar nesto..
    moj poklon vama..i meni :)

    http://dnevnohr.com/Kvarner/Drazen-Solic-EX-EUROOMNIA-trazi-posao.html

     
  • Od petak, travnja 24, 2009 10:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    svaka ti čast !

    ako je ovo šupak pročitao nadam se da ga je pogodilo u glavu !

     
  • Od subota, travnja 25, 2009 6:38:00 AM , Blogger hoty kaže...

    tnx..
    zaljepit cu taj link na njegov facebook profil..lol

     
  • Od subota, travnja 25, 2009 8:46:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Bravo curo! Neka je pomak, makar kakav, iako stačaj još nije zatražen.
    Bar ga nema evidentiranog u sudskom registru.
    Zaslužili su bitno gore od onoga što im se događa, a i od onoga što ih moguće tek čeka.

     
  • 1 – 200 od 244 Novije› Najnovije»

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica