Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

16.10.08

Jednom Joso uvijek Joso

Dragi moji Adriaplusovci i Euromanijaci! Prošlo je gotovo 2 godine i 6 mjeseci od kada sam napisao zadnji članak na ovom blogu. Nije baš da se nije ništa događalo sa velikom tvrtkom Euroomnia ali iskreno nisam više vjerovao u onu priču da će nakon sezone sve propast i zadnje 2 godine i 6 mjeseci sam smatrao da je Dražen Šolić ipak veliki poduzetnik i da su glasine o njemu samo glasine i da nije istina da je on lopov, josin tandem, prevarant, notorni lažov i još par epiteta kojim su ga obasipali bivši ali i sadašnji djelatnici koji su njegov hladni pogled uspoređivali sa pogledom indijanca koji napada pred zoru. Hladan pogled bez titranja očima nebitno da li se radi o laži ili vremenskoj prognozi.
Iskreno, zadnjih godina sam se potpuno ohladio od ikakvih želja da znam da oni više postoje. Mama Ksenije, Tata Joso, Sin Dražen su mi postali bitni jednako kao i lanjski snijeg u Kaliforniji ali mi je uvijek bilo važno da oni pošteni djelatnici koji nisu u mogućnosti imati poštene vlasnike budu nagrađeni za svoj trud, pa makar i u leglu zmija ko što su Joso, Ksenija i Dražen. Kada sam otvarao ovaj blog prije 3, 5 godina želja mi je bila da ta mafija što prije propadne, nisam znao da će se oni (Dražen, Ksenija i Joso) tome smijati više od mene. Sa Draženom kao direktorom dobili su ono što nikad ne bi dobili sa Jablanom, a to je pouzdanog partnera koji će na svaki mogući način doći preko leševa do cilja. Što reći više od činjenice da nažalost Dražen i Joso nisu jedini škart ovog mafijaški zgaženog društva i da njihovog kraja nema.
Osim onih starih zaposlenika Adrie, također mi je žao i Željka, Kristine, pa i suncokreta Roberta Šaravanje (onaj što vrti template suncokreta na powerpoint prezentaciji) i svih onih koji su neznajući ili nevjerujući ovom blogu dugo vjerovali u obmane Dražena Šolića u njegovu dugogodišnju angažiranost u Europcar.
Sam citat Josa Gašperova "Jako me je iznenadila sadasnja situacija kada se Adria Plus krajem godine nasla u blokadi.

Takodjer mi je ne shvatljiva izjava da ne znas gdje je 6,5 mil. kn." više i nije toliko kontradiktorna od ove sadašnje situacije gdje Euroomnia ide u blokadu već u 9 mjesecu (Adria Plus negdje u 11.mjesecu).

No, na ta tri mjeseca možemo zahvaliti direktoru Adrie plus koji nije na račun rent a car djelatnosti sagradio salon za prodaju automobila.

Iz ove situacije je razvidno kako su u zadnje 4 godine Joso i Dražen bili zle osobe bez trunke morala gledajući samo na svoju guzicu ne mareći pritom na one koji su svojim radom osigurali ona sredstava koja su oni pokrali na uštrb radnika, praona, recepcionera, agenata i Rudmana koji je napokon shvatio što mu se dogodilo i da novac neće nikad vidjeti od Euroomnie, a ne zato što Dražen ne želi platiti već zato što je račun blokiran ili možda Dražen ne želi platiti, stvarno nemam pojma.

Sve u svemu Euroomnia d.o.o. ide u stečaj, a povijest se ponavlja. Joso će početi kriviti Dražena kada oštećeni počnu kucati po salonu u Vrpolju.

Budućim ulagaćima želim puno sreće i znanja u nadmudrivanju bande i nadam se da ce i ta licenca preći više u ruke dobronamjernih ljudi.

Do not ever get this feeling again!


Pozdrav,

Vaš Dražen Šolić, istjeran iz Renault Nissan Hrvatske, otišao iz Euroomnie d.o.o. u Auto Disco Ver d.o.o. , a dobiti ga možete na 091 430 30 20 ili na dsolic@autodiscover.hr, dsolic@europcar.hr


Oznake: , , , , ,

15 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica