Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

24.10.08

Nastavak razgovora sa kumom automobilskog magnata Jose.

Objavljujemo u današnjem Alan Fordu nastavak intervjua sa šibenskim tajkunom Josom Gašperovom i njegovim kumom i partnerom Draženom Šolićem.

Novinar: Gospodine Šolić, da li je istina da ste iskoristili djelatnika Slobodana Tomljenovića zvanog Bobo preuzevši excel file naj poduzeća, a kako bi ih iskoristili za vlastite potrebe AutoDiscovera umjesto za dobrobit tvrtke Euroomnia, za unaprijeđenje rent a car poslovanja / Rent M usluga?


Dražen: Ak će bit će bit. Primarni zadatak zadnje 2 godine je bio preko leđa djelatnika doći do klijenata u prodaji rabljenih vozila od travnja u tvrtki Auto Disco Ver d.o.o.


Novinar: Dobro, kako vas sramota nije pred ljudima lagati ih zadnjih godina i držati u neizvjesnost, a sve to ne želeći ih obavijestiti o svojim namjerama o ukidanju rent a car poslovanja?

Dražen: Ak će bit će bit. Smatram da je važnije otići na skijanje nego ljude držati u izvjesnosti glede zimskog prisilnog godišnjeg odmora. Kako sam i rekao ak će bit da Uni-kamp preuzme poslovanje tada će i Bobo naći nekaj za delat, a ak ne onda će svi delat na hrvatskom zavodu za zapošljavanje, a ja ću raditi naravno u Auto Disco Veru.

Novinar: Aj priznajte, tko je uništio Adriu plus i Euroomniu?

Dražen: Joso i ja. Ja i Joso.

Novinar: Netko vas dovodi u vezu sa Željkom Rupićem i jednim od čelnih ljudi Croatia Osiguranja iz Šibenika, da li su to špekulacije ili je to stvarno tako?

Dražen: Kontraprduktivno je da ja sada iznosim tko je veći prijatelj sa tom dvojicom...da li ja ili Joso ne znam međutim sasvim mi je nevažno dok oboje imamo minimalno 50% više koristi neg drugi.

Novinar: Da li je istina da vam se od bloga diže kosa na glavi?

Dražen: Nebulozne laži i nadmetanja kojim se služi bloger su toliko bezočna da je to nešto nevjerojatno. Ja se više ne želim sa njima baviti neka se sa njima bave drugi. Smeta mi to.

Novinar: Blogger navodi da ste neodgojeni, bezobrazni, da se prema radnicima ponašate kao loš čoban prema svojim ovcama, da ih uhodite, da ste nepovjerljivi i da imate hladan pogled kao u indijanca kada pred zoru napada. Kako to komentirate?

Dražen: Ja sam takav međutim koje je njegovo opravdanje. On u svojim člancima navodi da sam ja fizički zlostavljao svoju suprugu, da sam je varao, da sam pokrao adriu i euroomniu, da sam josin kum. Odakle njemu pravo da iznosi takve istine protiv mene.

Novinar: Da li je istina da sami sebi dajete malu plaću kako bi vaša ex. supruga dobila manju alimentaciju?

Dražen: To su špekulacije. Činjenica je da moja plaća ne može biti veća od 6.900 kuna jer ja ne radim ništa i nisam više ni zaslužio. Bobo jest zaslužio zato on ima veću plaću od mene - u stvari imao je plaću.

Novinar: Da li Vas je strah mafije koja hara Zagrebom?

Dražen: Mafija, to sam ja. Mi kanaliziramo i operiramo.

Novinar: Gospodine Šolić, zahvaljujemo na vašem gostovanju u Alan Fordu.


















18 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica