Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

21.10.08

Ekskluzivni razgovor sa Josom Gašperovom!

Dragi Euroomnijaci i Adria plusovci,



S obzirom da sam u zadnje 3,5 godina bio vjeran spisatelj u sferi Euroomnia biznisa smatram sebe iole dobrim novinarom, pa sam stoga kao pravi profesionalac okrenuo broj Jose Gašperova jutros oko 1 sat iza ponoći. Ljubazno mi se kao i uvijek javio na telefon pozdravivši mi roditelje negativnim kontekstom jer sam probudio i njega i njegovu suprugu Kseniju. Ljubazno me je odbio pravdavši se da je kasno i kako će mi sutra vrlo rado dati intervju u svojoj kući. Pozdravio sam gospodina Gašperova i zaželio mu ugodnu i mirnu noć te se odmah uputio prema Šibeniku gdje sam ispred njegove obiteljske kuće došao u 09:00.

Objavljujemo 1 intervju sa predsjednikom uprave Gašperov mutnoća d.d. Josom Gašperovim


Novinar: Gospodine Gašperov, sukladno najavama vašeg kuma Dražena Šolića o izvanrednoj likvidaciji tvrtke Euromanija d.o.o. da li ste zadovoljni rezultatuma?


Joso: Ćuj, baš kako govoriš sam cila operacija je izvanredna. Napravljena je zbilja maestralno. Sve zasluge uspješnog poslovanja prepisujem sebi dok se za sve loše stvari obratite Draženu direktno.

Novinar: Da li ste vraćali kilometraže na BZ, CA, i CB meganima kao što su to govorili vaši zaposlenici?

Joso: Ćuj, ja nisam taka ništa svojin prstima. Ja nisam taka ništa ima 7 godin kad me je susjed zamoia da vidim klija zašto cilindri ne rade dobro. Šta su mehaničari iz AK Gašperov radili to ja ne znan pitajte njizi.

Novinar: Da li likvidaciju tvrtke prepisujete propalom vezom između suvlasnice Euroomnie i jednog od RC managera?

Joso: Ne bi tija to komentirat. To su glasine.

Novinar: Da li je istina da je Miroslav ostao raditi u Makarskoj do lani jer se ispostavilo da ste braća (topla).

Joso: Ne bi tija to komentirat. To su glasine iako neki naši preci su bili iz Grčke. Jadnika mi bilo teško ostaviti na cesti. Nisan ja mesar ja sam pumpijer Gašperov.

Novinar: Da li je istina da ste opalili 8 milijuna kuna u zadnjih 6 mjeseci?

Joso: Virujem da bi mnogi voljeli da je to i manje ali na njihovu žalost moram reći da je to i više.

Novinar: Da li ste vi to ukrali?

Joso: Nisan ja, Dražen je.

Novinar: Tko je pokrao Adriu Plus.

Joso: Ne znam ja, Barbu pitajte.

NASTAVAK PROČITAJTE U SLIJEDEĆEM NEDJELJNOM BROJU 26.10.2008.








19 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica