Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

24.12.05

season greeatings

O-ho moji dragi suncokreti, zaposlenici, partneri i ostali drugovi!
Na poslijetku, danas smo u pierottievoj imali domjenak i pozvali kao kaj je dogovoreno sve poslovne partner - njih 3 i poklonili im upaljaće - zelene kaj smo ih počastili sa bakalarom kojeg su kuhale Kristina, Čavrakica i Odletovanički. Sve tri znaju savršeno kuhati, bogati na šefove Josu i Mene - Dražena.
U mojoj božićnoj čestitki koju sam uputio sebi i Josi izrazio sam čestit božić i naredio mir i blagostanje.
Tako ću još jednom (Milane suncokrete) Josi Gašperovu, Slobodanu Tomljenoviću, suncokretu Šoliću, Željku nakon vidmaru, Željki, Alanu Braunu, Prgometu, Klečku, Jovičićima, Skočajiću, Mery Veli, Tomi i Igoru, Frani i zadranki, Ramizu Đekiću, Đuri Ivoševiću, Borisu prosenu, Braci Šariću, Siniši Sisariću, curama iz računovodtsva, knjigovodstva, Sokolu Tomi, Klemi Radakoviću kao i svim časnim bivšim zaposlenicima posebice Renatu i Martinu kao i HQ Adrie Plus zaželiti Sretan Božić.
Neka Vam ovo vrijeme da snage da preispitate svoje moralne vrijednosti i da na račun toga moralno proslavite nadolazeće praznike.

Još jednom, sretan vam ovaj praznik.
Autori euroomnia.blogspot.com-a

37 komentara:

  • Od nedjelja, prosinca 25, 2005 1:38:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sretan Božić svima, a posebice nesuncokretima A+.

     
  • Od nedjelja, prosinca 25, 2005 5:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Također svim bivšim zaposlenicima adrie plus pa ionim suncokretima želim sretan božić i/ili sve ove praznike.

     
  • Od nedjelja, prosinca 25, 2005 7:39:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sretan Vam Božić

     
  • Od nedjelja, prosinca 25, 2005 9:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Svima vam sretan Božić, pa i njima (suncokretima).

     
  • Od ponedjeljak, prosinca 26, 2005 2:01:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sretan Božić iz kišnog Londona! Neka vam svima ova Božić donese radost i veselje.

     
  • Od ponedjeljak, prosinca 26, 2005 8:55:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hamdija će odnit lovu doma!

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 1:23:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ma daca će odnijet garant.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 9:22:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma Jablan će odnit lovu 100%

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 9:29:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kako kad je Joso već odnija?

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 11:35:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Oba su oba

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 11:49:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Bobo će odnit lovu doma.Ko je dira moga Bobu?

    Čestit Božić!Samo čestitima.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 12:14:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    E da vam je Jablan krao po firmine bi vi nigdje dogurali.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 12:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Di je lova? Gdje su pare? Papila maca. Show me the money. Ma jeba pare , pare ljude kvare.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 1:18:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Tko je dira Bobu? Gdi je lova? Usput, vidio sam prije par dani Audi u Splitu. Znaći da Audiji dobro rade...

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 1:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Joso i Dražen su tipičan primjer kako pare kvare.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 2:22:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Svistevijednivelikiegomanjijaci. Reka bi moj prika Robi ka iz trećeg A

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 2:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nevjerovatno čudni ovi ljudi u Zagrebu. Svaki mjesec isplate plaću . Ali ovi nisu Josini a on svoje ne plaća koliko sam obaviješten od vas. Čudno mi je to malo isto.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 6:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni se više pari da Euroomnije prodaje gume, a ne aute. Evo im je osvanu opet ovi site. Nema više "dobite ovaj osjećaj"

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 6:47:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je, ali to su tek treće stranice! Ko zna kliko će ih bit do kraja? Kad se odluče, više in neće ni tribat!

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 7:19:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Bolje da "kupce" traže preko interneta, a ne da vrebaju poslovnjake da svoje BMW zamjene njihovim lagunama.
    To se moglo prije rata davati firmama, a danas se isplati leasing, a i auti se kupuju. Ne'š ti poslovnjaka koji traže aute po pierottievoj.

    ...a u biti koji bog mene tjera da pišem odi i dajem savjete budalama.

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 11:46:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Get this feeling, ne?

     
  • Od utorak, prosinca 27, 2005 11:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ne, ne. dobite osjećaj, kaj ne.

     
  • Od srijeda, prosinca 28, 2005 9:13:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni samo nikako ne može bit jasno kako naš Bobo sad može nać poslovnjake a dok je radio u A+ nije moga? I ne može mi bit jasno kako se sad traže novi poslovi kad je Bobo, Braco, Dražen ili ko već, zasra tolko poslova koje smo već imali? Nije moguće da su svi ti poslovi bili loši i da cjena nije bila dobra? Ako je tako kako onda rade svi ostali?
    Pitam se ja ko je odi lud, ja koji sve to slušan cilo vrime, ili je sve ovo samo pitura da se nekom lipo ispituraju oči?

     
  • Od srijeda, prosinca 28, 2005 3:10:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kako nece zasrati kada u ovom momentu imaju 70% više auta nego im je potrebno! Željeli su maknuti ljude adrie plus ali taj napad nisu izveli taktički već ko lude muhe. Sada kada su uletili u drek ne znaju izaci.

    Bobo ne zna tko mu glavu nosi. Nikad on ne moze biti nista vise od referenta iako je i to kontradiktorno s obzirom na njegov x-file.

     
  • Od srijeda, prosinca 28, 2005 6:10:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Dragi bloogeri!
    Novo izdanje ovog najpopularnijeg medija euroomnie biti će izdano još samo jednom (naravno, u ovoj godini) tako da ga realno možete očekivati 30.12.2005. do 20:04:00 po lokalnom vremenu.

    Euroomnia d.o.o.
    tvrtka za kanaliziranje
    i operativu
    Tel. +385 51 842 670
    blog@europcar.hr

     
  • Od srijeda, prosinca 28, 2005 7:15:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    dajte kolege, ja nemam ovlasti u rent pro za druge poslovnice...a jako me zanima kolika je u vas utilizacija ovih dana
    u mene 0% ili bolje rečeno -100%(boli me K. isto sam dobio bozičnicu)

     
  • Od srijeda, prosinca 28, 2005 7:41:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Čitam povijest Europcara, ma bogami fali nekoliko zadnjih godina.

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 2:08:00 AM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Koje to godine fale. misliš ona 2004 kada je Ivana odlucila preoteti sestri Europcara i otvoriti svoje sjedište blizu svoga faxa?
    Ili 2005 kada je Bobo zaboravio da ne iznajmljuje gume već aute i ono kada je zaboravio da baš poslovnjaka i nema koji žele dobiti taj osjećaj pa su se mlo preračunali?
    Da, definitivno to je zaboravljeno.

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 11:32:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    tko je Bobo. je li to oni koji jecili u bilom liti?

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 6:12:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Čuja san da precijenjeni gosp. Šoljić nije čestitao svojim djelatnicima ni Božić ni novu godinu, a to mislim da je sramota...Uvik se sjetim onih mail-ova koji su dolazili svako malo od bivšeg dir., a posebno za blagdane, pa čak nije zaboravljao ni SMS-om čestitati novu godinu.
    Eto bliži se kraj sezone..., eto došao je i kraj sezone..., evo nas i na kraju ove godine... I onako bez plaća zadnju godinu zračio je optimizam, a ovi sad ni traga ni glasa. Joso nam je vlasnik već više od 3 godine i još nikad od njega nismo dobili ni jedan jedini normalan mail, nego samo ... evo gdi su išli novci koje ste vi pošteno zaradili.... Pa kad smo ih pošteno zaradili zašto ih ne dobijemo? Kad će A+ u stečaj???Kolika je dobit Euroomnije? Kad će 13. plaća?

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 9:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    E mali, mali, pa da, nije bitna redovna plaća već sms poruke....stupido

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 11:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Nije u šoldima sve, neka te tu kraj mene...

    To mi pjevamo koji nismo suncokreti, a vjerovatno i Milanov otac i ostatak familije.

    A ta zamjerka o plaći na vrime ti je upitna i to vrlo. Javi mi se u travnju, a kad izgurate sezonu onda mi se javi u 11.ti misec, pa ćeš mi pričat o redovitoj plaći i o tome koliku plaću dobivaš.Suprotno od ovega što ja pišem može biti jedino ako gazda Joso "posudi" par miliončeka.
    Kad te već boli samo ta plaća onda provjeri kolika je novome direktoru plaća, ja znam, ali ti probaj iznijet svoj podatak. Barba je trazio samo dvi ipo plaće koje smo mi u prosjeku dobijali. Digitron u ruku, pa ćeš mi javit.

     
  • Od petak, prosinca 30, 2005 11:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mali, sičaš li se ti Bobinog mail-a kojim je Barbi čestitao novu godinu? U potpisu Slobodan Tomljenović- voditelj regije Zagreb, a koliko se ja sićam on to nije bija, ali je pod svaku cijenu to htija bit (ili još veći čin), pa je kuhao kašu, pa kad je skuhao sad je zadovoljan, pari ka da je pobiga iz zatvora.

     
  • Od subota, prosinca 31, 2005 12:04:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hamdija diga lovu.Ima boga.

     
  • Od subota, prosinca 31, 2005 4:06:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ma neka je digao pare. Neka i njemu bude Bolji život.
    Možda i Hamdija želi bolji život da ga zgrabi poput tigra. Ja hoću život.
    Jeste li gledali Bolji Život prije? Drpi ko kako stigne, euroomnia, dražen i Joso.

     
  • Od subota, prosinca 31, 2005 11:01:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Netko je Cigo jer je to po porijeklu, a ovi naši cigani, zašto su oni takvi?

     
  • Od subota, prosinca 31, 2005 1:27:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hamdija je reko cigani smo nismo ljudi. Tu mi se malo zgadio.

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica