Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

14.10.05

Sude mi, zato što svoju Euroomniu volim, volim najviše

Dragi moji bloogeri dobar Vam dan***! ***(suncokreti not included)
Šef odjela rezervacija Šabić (Šabiću suncokrete) nam je sredio posao prijevoza very vip osoba sa aerodroma pleso u westin hotel. Nama u Zagrebu je danas vrlo uzbudljivo. Napokon se nešto događa i napokon EC Euroomnia započinje sa pravim poslom. Očekujemo da će se nastaviti ovaj euroomnia bum i kada svi političari vide ovu našu firmu kako ih prevozi da im više neće pasti na pamet ikada u Hrvatsku doći. Zamislite, neki od njih su prvi put u Hrvatskoj i prva osoba koju će vidjeti je Bobo u smokingu. Možda im nije trebalo tako puno grupe "O", možda su trebali u zagreb poslati dimilicu žutu sa Peterom Mendeshom i sve političke aktere suvremene Europe posjesti tamo gdje godinama već ulaze i izlaze kliji. Europa voli kada je država ekonomična. Naš kamion dimilica troši samo 30 litara diesela i 10 kila trave na 100 km. To je zato da Driver uđe u trans tako da se prijevoz zove Eurotrans. Sve u svemu kada govorimo o visokoklasnim vozilima ja D.Šolić vraćam svoj Peugeot 407 sw ac sa staklenim krovom kako bi mogao to vozilo zamjeniti sa malo ekonomičnijim. Hm, neću uzeti dimilicu već VelSatis tako da moji prijatelji i dalje misle da je radim u Renou i da me još nitko nije istjerao. Misli moj Joso na sve. Rekao je pošto su ovi transferi uletili nenadano da bi bio red da napokon više plati zaposlenicima plaće koje je dužan platiti zato kaj mu je kćer 70% vlasnica A+. Ako ta alternativa ne upali tada će svakom bivšem zaposleniku A+ dati "special edition" Renault Megane sa posebno uređenom minijom umjetnika "El israeli". To je sličan model standardnom meganeu samo za malo dekoriranim pragovima, branicima, blatobranima. Motori su izvanredno brzi 1.4 16v. Napomena: nisu nikada bili u rent a caru (osim posljednje 3 godine)
Mene samo interesira jedna stvar, a to je, za kaj vama Josipa ne daje plaću? Ta cura stvarno nije u redu. Kaj je tako drska i bezobrazna pa je tata Joso ne more natjerati da plati zaostatke? Ma dajte a vidimo. Neka se sa komentarima jave sve osobe kojima Joso, Ivana, Josipa, Ksenija duguju novac!!

Pozdrav,
Bivši direktor Nissan Hrvatske
Dražen Šolić

60 komentara:

  • Od subota, listopada 15, 2005 1:22:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hoće, boli njega ona stvar za svoje kćeri. On gleda jedino svoju guzicu. Smrad. Laku noć svima samo ne njima.

     
  • Od subota, listopada 15, 2005 12:10:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni Joso i ekipa duguju novac (reka si da se javimo ako nam oni duguju)

     
  • Od subota, listopada 15, 2005 1:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    meni također

     
  • Od subota, listopada 15, 2005 3:30:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    iI meni duguju.

     
  • Od subota, listopada 15, 2005 7:29:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    A Boga mi i meni!

     
  • Od nedjelja, listopada 16, 2005 1:05:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Otkrit ćemo te bloggeru, cila će proljicija ić da otkrije koji si i šta pišeš, a pitanje je hoće li ti ovi tvoji "prijatelji" donit šteku cigareta u zatvor ili podilit odgovornost s tebon. Poša je ispektor u ameriku da proviri koji si. Sve će se znat. Nije ničigova svitlila do zore pa neće ni vaša, vas ljubitelja Jablanove guzice.

     
  • Od nedjelja, listopada 16, 2005 10:33:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni duguje joso pare

     
  • Od ponedjeljak, listopada 17, 2005 3:14:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni firma isto duguje puno novca, ali ne duguje mi Šoljić i njegova Euromnija nego Josina i Jablanova Adria+. Joso je vlasnik Adrije plus, ćak je istira Jablana skroz iz firme. Nova direktorica Meryyyyy Velika je dužna iznać naćina kako da plati dug svojim bivšim zaposlenicima i ujedno bivšim i sadašnjin kolegama sa posla.

    Putuje li se još na posa u Split? Kako će putovat kad bude sniga?

     
  • Od ponedjeljak, listopada 17, 2005 9:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://suncokretmilan.blogspot.com/

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 10:32:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Budale jedne da se moram tako izraziti.Čitam Vas već par mjeseci i ne mogu se načuditi jer Vi radite u ovoj firmi ili ne? Ako radite stvarno ste glupi. Kako jedan Šabić koji radi ko crnac dan i noć ne prestaje misliti o poslu ni kada spava može biti Suncokret(uostalom vrijeđate prekrasan cvijet), pa glupani glupi da Vam ne stavi rezervacije svi Vi ostali bi bez posla. Euroomnia Vas hrani dobivate plaće redovito, a šta Vam je ona stara firma dala 4 mjeseca besplatnog rada volontirali ste budale glupe. Jer Vama neko pištoljem priprijetio kada se stvarala nova firma da ostanete raditi ili ste vi to dobrovoljno, pa ko je onda veći Suncokret Vi ili Šabić. Svima bi Vam ja otkaze podilio da sam na Šolićevom mistu. Ko da su on i Bobo meni super al jebi ga plaču imam i radim imamo i slobodu nitko nam ne visi nad glavom. Nije idealno ni u jednoj firmi al ako Vam se ne sviđa ajte ča budale jedne, da ne pričam o tome koliko neki od Vas imaju plače za razliku od nas drugih duplo veče za isti posao pa mučimo i ne seremo, kad ste samo za ta sranja u sezoni nalazili vremena?
    Imate sreće što Vam je direktor takav kakav je inače bi već svi bili na burzi rada i kukali kako je u Euroomnii ipak bilo dobro i plača se dobivala redovito, ajde ak ste takvi frajeri pa si nađite druge poslove.
    Samo znate vrijeđat, ajde potpiši se ti punim imenom i prezimenom koji to sereš kad si se već ponudio.
    Jesi ti neku školu za gluposti pohađao di su te učili vrijeđati ljude.
    Aj budi sposoban ko Joso pa izgradi takvo carstvo i omoguči svojoj obitelji takav život, normalno je da su ljudi jalovi kad je netko bogat.
    Šta Vam je taj Jablan tako dobro dao da svi kukate za njim to mi nije jasno? Pokrao Vas je budale jedne šta još toga niste svijesni? Vi ste najveći Suncokreti koji se najviše bunite.Nosite si vi doma tog svog Jablana u vitrinu i gledajte ga po cile dane kad ga tako volite ili si ga stavite za maskotu firme napravite plišane igračke tog svog Jablana pa spavajte noću s njim u krevetu.
    Uostalom čao sam da otvara firmu pa sigurno bi Vas htio imati u svojim redovima da mu besplatno radite pa Vi to volite zar ne?
    Primite se Vi ljudi posla pa će nam svima dobro bit.
    E da mi je viditi taj naš zajednički sastanak kako ćete onda glasno graktati biti ćete manji od makova zrna svi skupa.
    Svaki čovik pa i naš direktore ima pravo na svojih 6 mjeseci da shvati di je doša samo kaj Vi šupci jedni to ne razumijete, pa šta mu ne možete pružiti šansu, pa sudite nakon godinu dana.
    Eto toliko za sada ukinite ovu stranicu i ne sramotite se više.
    I primite se posla, plaća Vam teče.
    Eto sada sam Vam dao materijala pa se Vi pjenite.........ajme koliko ćemo pjene imati preplaviti će nam cilu našu lipu Hrvatsku od Poreča pa do lipoga nam Dubrovnika, šteta što nemamo koju poslovnicu u Slavoniji pa da i tamo imamo malo pjene.
    Pozdrav svim Suncokretima Jablanovima-fuj

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 10:42:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    E da da ne zaboravih svaka čast milanu na onome ja sam sun sun suncooookreeet.....živio ti meni ulipša si mi dan.
    Moramo predložiti direktoru da promijenimo boju u žuto firme.
    Ah drago mi je što imamo sada dva klana. Jupiii konačno.Bok

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 10:48:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Mogli smo Jablanovu bivšu firmu A+ bacit u stečaj.Pa kad je bal neka je maskenbal. Bar bi tada pale maske, a i dobili bi zaostale plače, pošto se priko računa zavrtija koji miliun kuna.

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 11:55:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    E suncokretu svaka čast šta si svima tima šta nešto govore rekao par stvari. I primi pozdrave od jednog nesuncokreta.

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 3:13:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Slušaj ti suncokretu, jedi govna. Ovo šta ti pričaš nema smisla. U Jablana nisi bija broj nega čovik, a odi si broj i to na naćin da te dobro izjebu i onda ostave na cesti.
    Milan Radaković dobija nogu, a kvalitetan je čovik i nije suncokret, a nije nogu dobija onaj Sramir...
    Ako ti se ne sviđa blogh, a ti ga napusti i to bezpovratno.

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 3:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Šta si ti to radio par miseci kada si stalno na blogu.Bogami i tebe ubilo veliko zalaganje za firmu. Da ste manje vrimena trošili na blogu bili bi bolji rezultati, a vako.Joso van je svima da kruv u ruke svojin krvavin radon. Čovik radio pa zaradio. Radi i ti pa mu firmu nečeš upropasti. Kretenu jedan bolesni.

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 3:21:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    U jablana si bija covik, a ne broj, jer se tesko odvaja od brojeva...

     
  • Od utorak, listopada 18, 2005 9:18:00 PM , Blogger Euroomnia Europcar kaže...

    Suncokretu!
    U tvom podugačkom postu istina je samo da je suncokret prekrasan cvijet, a obavlja i vrlo interesantnu radnju; okreće se prema suncu. Interesantno.
    Međutim, taj termin "suncokret" u našem slučaju ne izražava nikakav miroljubljiv termin već opisuje one koji se okreću samo prema onima od kojih imaju koristi, ne birajući sredstva, a još malo preispitivajući same sebe u moralnom smislu. Hoću reći, dok je davao bio je odličan, a kada ne dava više ne valja. Nije to jedini primjer.

    Milan Šabić, istina, vrlo se dobro uklopio (prema mom površnom zaključku) u Adriu Plus. U kratkom roku dobio potrebno obrazovanje, veliku plaću, što, iskreno, nije baš lako dobiti u našoj državi. Nije mogao izbrojati mjesece provedene u firmi na prste jedne ruke, a već je bio manager. Ukazano mu je povjerenje. Čim ga je opravdao?

    Miroslav Braco Šarić, pružena mu je prilika, također, odmah je dobio visoku poziciju u firmi, ukazano mu je povjerenje. Čim ga je opravdao?

    Mery Vela, sigurno djelatnica kvalitetnih mogučnosti, ali brate nauračunljiva. I njoj je ukazano povjerenje. Čime ga je opravdala?

    Tko je doveo te ljude u firmu. Tko im je omogučio da danas rade ovo što rade? Tko? Ajde reci Mery, Braco i Milane. Hajde, naučite nas "Jablanove suncokrete" nešto novo.
    Ne samo oni već dalje Slobodan Tomljenović - Bobo od dragosti pa i onaj Zdravko Prgomet su kad im je Šolić prvi put banuo rekli da oni u Makarskoj ništa ne rade već da je Zagreb jedina karika koja nešto vrijedi, da car control brine jedino kako će sebi pribaviti lagunu za vozikanje i.t.d. , a da njima ne šalju vozila. sramota. Gristi ruku koja ih je godinama (posebice bobu i prgometa) hranila je ništa drugo nego sramota, a sve nebili zauzeli što bolji položaj u firmi mrzeći Jablana.

    Dalje, ono što se već proteže mjesecima na ovom blogu je to da te plaće koje nisu isplaćene neće ići na dušu nikoga iz Adrie plus već od onih koji su blokirali račun adrie plus, a sve u interesu Jose Gašperova i nilskog konja.

    Također, nužno je za istaknuti da ono nije napravio Milan nego ja. Moje ime je, kada već pitaš, Dražen Šolić i dok ovu svoju firmu ne likvidiram neću stati pisati.

    Ta Vaša teza da nam je Joso da "kruv" ti ne stoji. Joso nama duguje još cca. 8000 kg kruha. I ono što mi zaradimo, zaradimo na lijepe oći naše ili Josine već svojim radom u ovoj bolesnoj udruzi - iz koje ne možemo poradi ekonomske situacije u državi.

    Smrt Gašerovizmu

     
  • Od srijeda, listopada 19, 2005 2:04:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Baš sam malo gledao komentare zadnjih par mjeseci i ugledam ja mislim jedan od jaćih;
    Citiram:

    Ti pederu koji pišeš ovaj blogg se potpiši kao što sam i ja.
    Petar Mendeš

    ponedjeljak, srpanj 25, 2005 7:26:28

    Dakle želio je reći da se peder predstavi isto ka šta je i on peder.
    Me ne piše peder to, rezimirali smo da Braco ne piše ovo.

     
  • Od srijeda, listopada 19, 2005 2:14:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ma samo jedno pitanje euroomnii. Dobro prijatelju šta bi ti napravio da si recimo koncesionar auta i ista prodaješ-daješ na lizing ili kako već RAC kući i za iste ne dobivaš nikakvu isplatu i to već godinama. Svaka čast na nekim stvarima ali brate ako posao nije plus nego minus onda nešto nije u redu.

     
  • Od srijeda, listopada 19, 2005 4:23:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Hvala na pitanju nisam ni bolestan a ni kreten, prštim od zdravlja bolestan sam samo zato jer sam se da povuć za jezik i uvuć u ovu vašu bolesnu igru.
    Za Vašu informaciju Milan nije dobio otkaz nego je da otkaz našo čovik bolji posa.Prvo provjerite nešto onda izvalite.
    Koji si mi ti koji se skrivaš iza Šolićevog imena?
    Deda rog

     
  • Od srijeda, listopada 19, 2005 4:42:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ja sam bolji od Šolića.

     
  • Od srijeda, listopada 19, 2005 8:00:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Pa ako mu posal nije donosio plus nego minus, onda nije ni triba ulazit u posal! Nije li tako? Ne bi ja to baš tako reka da mu nije donosia plus!

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 2:52:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Šabić je suncokret

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 2:54:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Joso, je li čitaš jutros ovo?

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 9:45:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Meni samo nije jasno da li je Joso bio ikako prisiljen postati partner u A+? Koliko znam nije, a ako je je već u to ulazia, nikako ne vjerujem da nije zna u šta ulazi. E a kad je već uša, onda je skroz normalno da svi partneri svoja potraživanja od firme naplaćuje posljednji!
    Siguran sam da je ima mogućnost kompjuterom se spojit u program, a ako je, onda je i zna šta se događa u svakom trenutku.
    A i Meri mu je to stalno sve sama radila.

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 11:58:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je čoviće ali nije dobija ni kune i mora je uć da bar šta zaradi od toga. Znači da mu se servirala samo dobra priča. Razmisli malo. Love nigdi i dugovi se gomilaju. Kako bi ti postupija?

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 12:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    pogledao bih gdje je problem i pokušao ga rješiti. Pa jebem mu mater jeste li vi idioti, pa zašto je on želio Jablana, ako je jeblan njemu nešto ukrao, zadržati. Znamo što je i govorio nama preko telefona svima, pa nismo mi idioti. Kada je počeo spominjati plaće zaposlenika tada je postao lopov, lažljivac... sramota mery, sramota suncokreti.

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 3:16:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Zna je on u šta ulazi. Dobro je on to zna.Samo je čeka pogodni terenutak da onu četvoricu pošteno zajebe i ostavi ih na ulici. Sve je to i te kako dobro isplanirano. Ma koja bi budala pustila da mu se bude dužno 7,000,000,00 kuna.Zna je on šta radi. Ma je moga nač malo finiji način .A za naše plače ? Svi smo u početku dobili obečanja da če bit isplačene. I dobavljači su dobili ista obečanja, a posli od šake do lakta.

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 3:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Di je moja plača, koju ste mi obečali.

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 7:05:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Znaći da je prića bila tolko dobra kad je izdržala skoro 3 godine! Ne virujen ja u to da je on pa na priću! A ko ga je onda natra opet ić u isti posa i u novu firmu? Opet Jablan? Nije čoviće, zna on šta radi. Ko jebe nas i Jablana, daj ti meni moje. To ti je naš Joso.

     
  • Od četvrtak, listopada 20, 2005 8:27:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    To si u pravu ali ajde ti suncokretima to objasni kada oni imaju iste nagone kao i joso.

    E crna mery, e crni Šabiću. U svom izmetu će te se udaviti.

    Još stojim pri tome da bi CC Zdravko treba prominit prezime radi onega Brace ili još bolje natirati ga da on promini. Miroslav Lizoguzac je prikladnije.

     
  • Od petak, listopada 21, 2005 12:05:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jablan otvara novu firmu, a otkad je Braco to čuja stalno se mota oko njega i sunjim ispija kave po Makarskoj. Ima bit da će i u toj firmi bit PR. U Euroomniji nije na funkciji pa zato hoće prominit opet bandiru i preći u Jablana.

     
  • Od petak, listopada 21, 2005 11:01:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Zašto je Joso opet izabrao rent a car? Vidio je on kakve su tu šolde.Dug od oni pusti mijuna kuna ja virujen da nije ni postoja. Sve je to izmišljeno.Nije Josina firma baš tliko jaka da bi izdržala takvi dug.Sve su to priče za malu dicu.Ako mu firma tako dobro radi šta nan ne da naše plače. Radili smo 70% za njega i 30% za Jablana. Ajde Joso isprsi se.Dosta si zaradio na tome šta nisi platio licencu Europcara, a i poreza koliko nisi platio na ono šta ti se fakturiralo.

    Daj nan naše zarađene plače.

     
  • Od subota, listopada 22, 2005 1:25:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    U ranim 1980-tim, nakratko sam se zaposlio kao marketinški savjetnik u novoosnovanoj tvrtki koja se bavila računalnim programima. Četvorica mladića zajednički su uložili 170.000 dolara, koje su zaradili, uštedjeli ili su im dali roditelji. Planirali su razviti novi program za obradu teksta, koji bi bio bolji od tada vrlo popularnog WordStara, plasirati ga na tržište i na taj se način obogatiti.
    Iz tog početnog kapitala od 170.000 dolara unajmili su drugi kat male poslovne zgrade: imali su pet privatnih ureda, sobu za sastanke i prijemni ured sa sekretaricom. Unajmili su dizajnerski studio neka im osmisle vizualni identitet tvrtke. Kupili su četiri službena automobila. Od mjesne cvjećarnice naručili su goleme biljke u cvjetnim posudama i platili njihovo redovito održavanje, a obližnja prodavaonica kućnih ljubimaca postavila im je velik morski akvarij i potpisala ugovor za daljnje održavanja. Sebi su dodijelili godišnje plaće od $30.000. Unajmili su i mene, na nekoliko dana, i dobro me za to platili.
    Ti su ljudi bili pametni programeri i znali su sve o računalnim kodovima. U mome umu nije bilo ni trunke sumnje u njihovu sposobnost da napisu izvrstan program za obradu podataka, lak i jednostavan za uporabu te primamljiv tržištu. Kad sam prvi put ušao u njihovu tvrtku, vrlo me se dojmilo kako sve izgleda — odavali su sliku uspješne, dobrostojeće tvrtke. Mlada žena za prijemnim stolom bila je učinkovita, četvorica osnivača vrlo dobro odjeveni u skupa odijela, na tepihu su se vidjele uredne crte koje ostavlja svakonoćna uporaba stroja za čišćenje. Kvalitetni strojevi za fotokopiranje, rezanje papira, računala — sve je to govorilo o uspješnom poslu. Al, prva klasa.
    Sjeli smo u sobu za sastanke, za hrastov stol, u udobne kožnate naslonjače, a oni su mi povjerljivim tonom ispričali kako će postati multimilijunaši. Baš kao i svi koji ulože u njih, rekoše. Postavili su si rok od dvanaest mjeseci za izbacivanje novog programa na tržište,
    Odbio sam daljnju suradnju s njima, jer sam taj nesretni scenarij već vidio i bio sam posve siguran da znam kako če završiti.
    Šest mjeseci kasnije ponovno sam ih posjetio, na njihov zahtjev. Tad su već imali dvadesetero zaposlenih i sve je zujalo aktivnošću. Njihov je proizvod bio zamalo gotov i već su otisnuli brošuru za nadolazeći sajam informatike. Omogućili su porast stope zapošljavanja u mjesnoj zajednici, prihod od najamnine iznajmljivaču poslovnog prostora, povećali vozni park za još dva automobila i namakli dovoljno investicijskog kapitala da su u banci imali četvrt milijuna dolara. Još uvijek nisu proizveli ni prodali ništa, ali pucali su na veliko. Stvari su izgledale super, život bijaše dobar.
    Šest mjeseci nakon tog drugog posjeta, od jednog sam njihovog ulagača čuo da su zatvorili tvrtku. Četvorica osnivača učetverostručili su si plaće i tvrtka je ostala bez sredstava prije nego što su stigli plasirati svoj proizvod na tržište. Uredski prostor izgledao je divno i krasno, odajući dojam stabilne poslovne politike sve do samoga kraja — do dana kad su svi zaposleni dobili 24-satni otkazni rok. Ulagači su izgubili sve uloženo zato što su osnivači tvrtke iscrpili kapital prije nego su se počeli uzdržavati vlastitom zaradom.
    Evo malo pa se zamislite

     
  • Od subota, listopada 22, 2005 7:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Super ti je primjer, ali iz njega se vidi da nisi niti malo upoznat sa događanjima u A+. Sve je bilo upravo suprotno od tvog primjera.

     
  • Od nedjelja, listopada 23, 2005 12:19:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    On prića o Euromagiji

     
  • Od nedjelja, listopada 23, 2005 1:31:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Je Marc sve je bilo kako ti znaš. Budalaši

     
  • Od nedjelja, listopada 23, 2005 6:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Pa evo vidi, ja sam u A+ od 1999. Plaće su do sezone 2003. bile katastrofa, i to svima.
    Nikada se u A+ nije rasipalo na namještaj i kožne fotelje (nisam siguran ali mi se čini da je namještaj kupovan u IKEA), direktor i uprava nije vozila skupa auta, kompjuteri su se kupovali polovni, sve poslovnice su bile najmanje što su se mogle naći, i do 2004. u svakoj je poslovnici radio jedan čovjek, izuzetak ZG, DU, ST i MA. Sve ostalo se niti nemože spomenit, a kamoli usporedit. I kad malo bolje pogledaš A+ je imala i tržište na kojem je kotirala, i to dobro.
    Tek toliko da znaš!

     
  • Od nedjelja, listopada 23, 2005 6:57:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Da, nije direktor vozio jedna te ista kola, kola koja nikad nisu bila u najmu. Primjerice Peugeot 407 2.0. STW kojeg Šolić vozi.

     
  • Od nedjelja, listopada 23, 2005 10:18:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    http://www.gasperov.com

    Slucajno, tražeći nešto, nađoh da Gašperov ima web stranicu. Ima i knjigu dojmova. Nada se da će preći na njegovu i komentirati.

     
  • Od ponedjeljak, listopada 24, 2005 9:02:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Sve je to prazna slama prazna slama, postali ste dosadni,
    a ti kobasico baš zabriao boli te đon ti si svoje pare dobio i to dobre......

     
  • Od ponedjeljak, listopada 24, 2005 9:55:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne bi se Joso ni mašio za A+ da nije imala svoje dobre strane. Ko bi od te firme išta kra da nije nešto valjalo. Imala je tržište i ljude . Mislim da ni ime EUROPCAR ne bi dobili da nisu dobro radili.

    Di su moje zarađene plače.

     
  • Od ponedjeljak, listopada 24, 2005 11:53:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ljudi i svi suncokreti!
    Bilo kako bilo ja samo moram konstatirati jednu stvar, a to je da je Milan Šabić jedan od najvećih suncokreta u tvrtki Euroomnia s.p.o. , a da mu navelike konkurira P(ede)R Miroslav Braco (prezime u redakciji kako ne bi povrijedili osobe koje nisu zaslužile).

    Sve u svemu. Šabiću suncokrete.

     
  • Od ponedjeljak, listopada 24, 2005 3:35:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    U Zagrebu u poslovnici se svaki dan po dužnosti moraiči na blog. Jutarnja i popodnevna smjena.

    Ko je dira Bobu?

     
  • Od utorak, listopada 25, 2005 6:53:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Suncokreti, dobar vam dan.

     
  • Od srijeda, listopada 26, 2005 10:21:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Na ruke direktora

    Javljam da danas počinjem sa korištenjem godišnjeg odmora koji koristim u komadu.
    Nije mi jasno zašto godišnji moram prijaviti po početku korištenja istog.

    Bobo, uzmi pravopis.

    Radni kolega.

     
  • Od četvrtak, listopada 27, 2005 12:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Gdi je DIMILICA, gdi je Peter Mendes.

     
  • Od četvrtak, listopada 27, 2005 3:11:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Dimi dimilica.

     
  • Od četvrtak, listopada 27, 2005 11:58:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    E moj Barba, koje si životinje dovodia u firmu.

     
  • Od petak, listopada 28, 2005 9:00:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ima i životinje, ali ovo su hijene

     
  • Od petak, listopada 28, 2005 1:43:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Jadna mu pura u svakom slučaju. Taj meteor ka da je bia magnet za sranja i kretene. Prvo Šabić pa Braco pa sokol. Bože me sačuvaj.

     
  • Od petak, listopada 28, 2005 3:31:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Okupilo se tu bilo svega. Bolje da je ovako završilo. Sada je sva ta fauna prešla u drugu firmu. Jesu li oni dobili obečane plaće?

     
  • Od srijeda, studenoga 02, 2005 12:13:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Kad će plaća od tatine adrie plus??
    Samo to me interesira!

     
  • Od ponedjeljak, studenoga 07, 2005 10:45:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    ako je pero mendeš peder, peder je za sebe, ali ti je jeba mater i to je dosta ljudi pročitalo i jeben ti je opet jer iman jaja ,a ti se ptpiši da vidi pero da imaš jaja ,a i ako je peder možda bi ti volio srest na samo majmune jedan glupi.
    pero mendeš

     
  • Od ponedjeljak, studenoga 07, 2005 11:09:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ko je reka da je Pero peder. Ja to nisan nigdi pročita.

     
  • Od ponedjeljak, studenoga 07, 2005 3:39:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Pero, majmune sa grane, jeli ti ga Braco stavio?

     
  • Od ponedjeljak, studenoga 07, 2005 11:48:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Ne samo da si Petar Mendeš, ne samo da si Peder nego si i nepismen do jaja. A svoje seksualne strasti upražnjuj sa Miroslavom Bracom Šarićem.

     
  • Od utorak, studenoga 08, 2005 10:47:00 AM , Anonymous Anonimno kaže...

    Baš mi se gadite.

     
  • Od srijeda, studenoga 09, 2005 1:17:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    Petar je čovik i ako mu možda hrvatski pravopis nije jača strana bar se ne libi kazat ono šta mu je na duši i potpisat ispod toga.
    Prije bi taj čovjek napravio dobro djelo nego ti šta se skrivaš iza toga praznog naklapanja i kojemu su krivci i ovaj i onaj. Ružno ljudi sramite se.

     
  • Od srijeda, studenoga 09, 2005 1:36:00 PM , Anonymous Anonimno kaže...

    ne libi se kazat što je gašperovu na duši. izdajice smradovi

     

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica