Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

7.8.05

A lot more than a blog



Dragi moji blogeri, zaposlenici, nilski konji, dvostrani trokuti, dragi moj Bobo, Mery, Šabiću moj vjerni suncokretu, dobar vam dan svima!
Slabo dolazim pisati da ovaj naš općepoznati blog. Dvije vrlo jake korporacije po mojim saznanjima vrlo redovito prate ovo naše online izdanje, a moj Šaravalija mi je predložio da od 1st September izdam tiskano izdanje sa mjesečnim osvrtom na protekli mjesec. Prvi broj bi bio malo deblji s obzirom na nakupljene mjesece, a nakon toga tanji (kao naš ž.r). Vidite li sada da se Šaljivđija uklopio u firmu. Ako postoje zainteresirani neka na naš službeni e-mail euroomnia@yahoo.com pošalju svoje kontakt informacije i adresu. Svaki mjesec će te besplatno dobivati primjerak na Vašu kućnu adresu. Eto sada, kada svi znaju službenu adresu (Šabić je odavna zna) možete krenuti sa svojim adresama. Prvi primjerak izlazi 1.9.05. nebitno da li će euroomnije biti ili ne. Nadam se da Petar Mendeš (On je Petar Mendeš) u tiskanom izdanju neće motati biljke. Kada krene posao Šabić, moj suncokret će preuzeti booking, PR će biti moralni Braco Šarić, bobo će biti kolumnista u djelu o prometu i infrastrukturama, kanalima, kanaliziranju, kao i operativi. Protok tiskovina će organizirati Kristina Čavrak Letovanički Tomljenović (tako puno ljudi, za jednu plaću), Hrvoje Soldo će uređivati kutak «pisma čitatelja», Peter Mendela će u suradnji sa Ivanom Fistanićem urešivati agrikulturne sadržaje sa većom pozornošću na canabis i ostale egzotične biljke, Mery Vela će nastojati unositi nemir u urednike i ometati ih u njihovu poslu, ali će ona uređivati i kolumnu za žene koje ostanu neudane, o nedostatku seksa kao i o odražavanju nedostatka seksa na poslovnu okolinu. Joso će kao «rijeć urednika» pisati o novim uspjesima koje je postigao tako da je zašaltao Hypa i Renaulta, kao i o manjim ljudima koji rade, a ne primaju plaću. Željko Vidmar će navedene tiskovine distribuirati u Peugeot Partneru po Hrvatskoj i to direktno na vaše adrese. No, dosta sada o meni. Predbilježbe za ovu promotivnu akciju traju cijeli 8mi mjesec kao i naši special offeri. Vaš, Dražen Šovinist.

82 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica