Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

29.8.05

Stick together!




Dobar dan u Zagrebu. Nema gužve prema naplatnoj kućici. Danas sam ponovno ukrcao svoga psa "Savjest" i odlučio ga odvesti do Jose. Joso i Ja će mo se naći na Plitvicama kako nas u Splitu ne bi zamjetili. Ah, da zaboravio sam na početku slikovito objasniti tko je ovo na slici. To je Bobo u danima kada je u A+ bio sretan u zabludi da drugi ne znaju kaj on muti po Zagrebu. Vidite mu kolegu bivšeg u pozadini. Kako ga tužnom facom gleda tko zna kaj misli. Vidite kako mu je sretna faca. Upravo je tako sretan kada sjedne u svoj P407SW. I moj pas "Savjest" je sretan na potpuno isti način. Slični su oni, moj pas i Bobo, samo je Bobu u EC vratila Mery, a ja sam svoga psa Savjest uzeo u štenari. Nanovo slično. Kaj da vam kažem sem da vas kao kaj je to uradil Željko, obavijestim da vraćamo vozila Ford i stare Opele kako nas ne bi optužili da imamo europarking kaao u predsezoni ono krajem 7 mj. Barem će CABRIO biti par dana slobodan kako bi Ga Braco mogao barem malo provozati , sebe i svog prijatelja Milana kada se vrati iz Splita. Prvi slobodan dan u Euroomniji, Milan je dobio tek po završetku sezone, odnosno oko 10.08.05. jer je od 01.03. radio intezivno kako bi pomogao opstanku Euroomnie. Znate da je on zaslužan kaj su rezervacije stizale mom Bobi, direktno iz Makarske. Mora da ti suncokreti bolje rastu u Splitu ako tamo konstantno stoje, a samo jedan Suncokret u Makarskoj stoji. Ovih dana Pero Petar Mendeš dolazi do izražaja. S obzirom da jako intezivno radi morati ću mu količinski pojačati i slati više vitamina. No, od lokalnog dilera sam dobio popust na količinu. Ostati će i za Fistanića nešto. Kako sam napao kolege, neprimjereno od mene, no zaboravio sam spomenuti i dva suncokreta u Istri. Ramiz Čekić i Boris Prosen mene zastupaju vrlo dobro gore. I oni su dobili svoju priliku. Ako su kod mene svi nesposobni dobili priliku, pa zašto i Ramiz ne bi dobio? On možda najviše zaslužuje.

36 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica