Uniline d.o.o. Euroomnia d.o.o., Senex d.o.o. - Joso Gasperov - Drazen Solic

Tvrtka Euroomnia Rent a Car iz Zagreba. Direktor tvrtke je Dražen Šolić, bivši direktor nissana i inih poduzeća iz kojih je istjeran. Tvrtku je otvorio sa koncesionarom Renaulta za Dalmaciju Josom Gašperovim ( Joso Gašperov ) i Josinom kćerkom. Sve bi to bilo lijepo i krasno da nije se još upetljao i National Car Rental sa drugim lopovima e.g. Franom i Dujom Barać...ali ni to nije sve. Da li ste znali da u rent a car svijetu postoji tvrtka Uniline?

31.12.05

Last minute blogging

Poštovani purgeri i drugarice, suncokreti moji i ostali zaposlenici! Zadovoljstvo mi je kaj imam čast da zatvorim ovu blogersku godinu. Ova godina je upravo obilježena u našoj tvrtki kao «blog godina». Najvećih problema smo imalo upravo sa blogom. Dakle kako u našoj Euroomniji svi radimo sve poslove tako nismo bili sigurni tko je autor bloga. Osvrt na proteklu godinu? Od kada sam ja došao za direktora i od kada sam ja otvorio novu firmu pod pantovčakom TUIde nam je dodjelio prestižnu nagradu "Srebreni volan" kao drugoplasiranom rent-a-car-u u Europi, a i šire. Vidite kaj je sposoban odlučan manager. 2 mjeseca vodi Europcar i odmah osvoj nagradu. Takve ja podupirem. Onaj tko zna kanalizirati i operirati u Euroomniji i onaj tko je od bloggera prozvan kao suncokret taj može stvarati karijeru, pa makar uzimao afterhourse sebi u džep. U ovoj godini smo ustrojili kadar tako od prijašnjih četrdesetak zaposlenika, sada imamo par komada više. Samo 20 zaposlenika otpada na zagrebačku regiju ZAGC01, ZAGT01 i ZAGKO02 (Zagreb, kanaliziranje i operativa). Bobo je napokon dobio i funckciju u EC HR-u. Nije imao funkciju još od Allcara. No, koliko god se nesuncokreti ljutili na mene smatram da Slobo nije glup čovjek ali jednostavno nije za određene poslove. On može nekad biti jako od pomoći firmi ali nekad je može i destabilizirati. Ja Šolić bi njemu trebao biti zahvalan. Da njega i moga Suncokreta Šabića nije bilo teško da bi se posao odradio ikako. Ovako je bilo fušerski i nikako ali smo izgurali i uspjeli Josi zamagliti oći barem do ljeta. Šabić i sami znate da je pred ljeto ukrao rezervacije i poslao ih Bobi. To mu je dobar CV za buduće poslove. Ali kaj se mi čudimo za njega, pa ja takve i tražim. Ako je takav i još prođe bobov kanalizacijski tečaj on je pravi čovjek od šolićevog povjerenja. Nakon svega nisu svi zaposlenici Euroomnije smeće. Kristina Čavrak Letovanički nije da je loša žena i kaj god već. Ona mora još malo "odrasti" u ovom poslu da bude kvalitetna (ima ambicija) tek toliko da može preći u konkurencije - ovdje joj budućnosti, njoj, a i ovoj firmi, nema. Željku također. Vas blogger ne mrzi ni u kojem slučaju, ali smatram da ćete oglupiti od osoba oko vas.
Kaj mi je i blogger savjetoval odlučio sam preispitati svoju savijest i zapitati se kaj sam napravil u Europcaru u ovoj godini (a i prije). Nisam ništa loše napravil. Ja i još jedan poduzetnik iz Šibenika i iz vrpoljačke ceste smo prevarili zaposlenike iz jedne firme, oteli vlasniku i djelatnicima licencu ec-a, prevarili državu. Kaj je tu loše?
U ime urednice blogga kao i ostalih izdavača želim Vam se zahvaliti kaj ste pratili naše web izdanje blogga te svojim komentarima uvelike pomogli da ovaj blogg bude ono što jest sada. Jedino protiv neprijatelja možemo funkcionirati ako svi skupa budemo jedno.

Na poslijetku, želim Vam svima Sretnu Novu Godinu i da se proveselite.

Dražen Šolić





30 komentara:

Objavi komentar

Pretplatite se na Objavi komentare [Atom]

<< Početna stranica